![]() |
Trance energie
12-02-05 is er weer Trance Energie (y)
Nog mensen die hier heen gaan? Ik ga er wel heen :) |
Ik ook :)
|
hah, ik ben er eens ooit eens geweest
was wel de laatste keer |
trance is kut als je het mij vraagt
|
Ik mag niet. :(
|
Citaat:
Je bent 19 :eek: // ontopic toevoegsel i might, als ik medestanders vind en t r financieel voor over hebt enzo |
Citaat:
Ik zou mn kind ook verbieden om naar dat soort feesten te gaan.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je nou eens begint met zo'n naam goed te schrijven. :s
Maare, ik vind het jammer dat ze Cosmic Gate verruild hebben voor zo'n adhd-jap als Yoji. Voor de rest wel leuk, vooral Marco V's eigen hall. :) |
Citaat:
|
Ja hier ga ik zeker heen, ik zou eerder m'n linkerhand opgeven dan dit geweldige feest missen!
hihi :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
trance energY zal je wel bedoelen?
|
Ik zou mijn kind er verplicht heensturen als ie 10 is, gaat ie zich op zijn 13de tegen het ouderlijk gezag verzetten en metal luisteren.
Ergo: missie geslaagd. :) (y) |
jan ik was vanavond nog in morrison, weet niet of je dat kent, hardrock cafe in heerlen?
|
Citaat:
Nee, met zo'n kind ben je blij... Sinterklaaslijstjes met spike-banden en immortal-cd's. Junk-vrienden die zonodig mee naar huis moeten om hun Iron Maiden shirt. Kutmuziek aan je hoofd de hele dag. Betweterigheid van zo'n overtuigd satanistje. Een kind die tot zijn 30ste bij je in huis woont. |
Trancekindjes zijn ook niet alles. :(
|
Citaat:
@Ulf: ach.. niet alle kinderen worden trieste huppelgoth gevallen die Slipknot in hun arm krassen. Gewoon een braaf metallertje. En satanistje my ass. Als ie de satanische bijbel goed vindt krijgt ie geen zakgeld meer. En voor zijn 23ste is ie opgerot. |
Citaat:
Soms denk ik dat je best slim bent, soms denk ik dat je een volslagen idioot bent. |
Allemaal gezeik voor je houden.
*Ben present* |
Trance energy? Nee, ik heb geen egotrip nodig.
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
omfg dat iedereen doodvalt die daar heen gaat echt man ik haat jullie :mad:
|
|
|
NO TASTE .
gvd |
Citaat:
|
:confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat zal jij er weer bovenuit hebben gestoken dan :p Cave is wel leuk om rond te hangen of te schaken en doet niet zoveel onder voor de morrisson (op t raam met dubbel r dubbel s en op de deur met enkel r of s geschreven). Verschil is dat ze de morrie waarschijnlijk binnen 2 mnd wel weer dichtgooien na een wapen- en softdrugscontrole. En als ze dan ook nog de cave en klinker dichtdoen gaan we lekker met onze energie staan trancen in de Waanzin®!!! Ja, ook BieseJan en Metale :evil: - en ik zal er zijn om plaatjes te schieten |
volgens mij heb ik dan iets belangrijks te doen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:11. |