![]() |
smaak
Zijn hier trouwens ook mensen met een geheel andere smaak.
Daar ben ik best nieuwschierig naar... Lijkt me wel eens leuk om te horen dat er ook nog andere muziekliefhebbers zijn. |
anders is hip.
|
dat ligt eraan wat je anders noemt
|
ja ik !
|
wat is anders?
|
Wat is dit nou voor topic :confused:
Iedereen heeft wel zo z'n eigen dingen die je leuk of minder leuk vindt.... Wat bedoel je in godsnaam met geheel anders? Anders dan wat? |
Smaak is voor homo's.
|
:confused:
|
ik houd van aardbeiensmaak
|
andere "muziekliefhebbers"?
jahoor, behalve jou zijn er inderdaad andere "muziekliefhebbers" er zijn zelfs "andere muziek" liefhebbers, om het in jou woorden te zeggen. Het ligt er maar aan wat voor muziek je luisterd, dat moeten we eerst weten voor we kunnen zeggen wat "andere muziek" is. Tenzij je serieus andere "muziekliefhebbers" bedoelde...maar dara begin je toch gene topic over? (beu) |
OMG ik snap er geen fuck van :eek:
Citaat:
|
homosmaak is not done (n)
|
Citaat:
|
Ik wil het nog wel eens prettig vinden om naar het gezanik van vrouwen in de overgang op hun 23ste al te luisteren. Daar doe ik dan ook vaak genoeg mijn muziek zachter voor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
anders dan wat?
|
|
Citaat:
|
Ik heb gedanst op de hele foute muziek
|
smekkies in alle smaken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nu dan?
|
Citaat:
Citaat:
hahahahaha VERSCHIL maarja DAAR ZIT EEN RAAR SMAAKJE AAN |
Citaat:
neee het lukt niet gast.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
punica ?
|
Citaat:
Ik heb verdomme vanochtend nog een koffie-vlek op m'n bureau gemaakt in de vorm van Che Guevara. |
Citaat:
|
ik bedoel:
niet muziek die je elke dag op TMF tegenkomt (en daarmee heb ik dus niet gezegd dat ik dat slecht vind),zoals een beroemde pianist of muziek waarbij geen zang in voorkomt. met andere woorden: muziek dat niet zo populair is. En... muziek betekent niet alleen pop ofzo... Als men hier niet goed tegen kan door de een of andere vage rede , ga dan gewoon naar een volgend topic. :o |
Neo-Communaziist
|
Punica
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
misschien brengt het evenveel op als de verschijning van Maria in een tosti. ;) |
Citaat:
JA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe ik smaak, proeven?
Ohja, ik ben ook nog eens muziekliefhebber. Toevallig he? |
Citaat:
|
Citaat:
zo opvattingen en interpretaties maarja dat geeft nog meer pret! |
Citaat:
|
Citaat:
of niet soms |
Citaat:
|
Citaat:
het vat mijn levensstyle samen.. |
Ik heb een levensstyle in de vorm van een sikkel en een hamer.
|
En een rooie tomaat.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:19. |