![]() |
Hoe oud is je konijn???
Wij hebben volgens mij haast het oudste konijn van Nederland ofzo, maar hoe oud is jullie konijn?
|
9 :p
|
ik heb geen konijn
|
ik heb ook geen konijntje :(
|
Citaat:
Die van m'n zusje (die ook wel een beetje van mij is, vind ik, ik geef hem vaak genoeg eten ;)) is nog maar een jaar of 1,5 of 2 oid. |
ons konijn is 13 en dat lijkt me best oud voor zo'n beest toch?
|
Mijn neefje heeft een konijn van 14 jaar oud :eek: Hij is wel aan 1 oog blind, maargoed das wel heel erg oud of niet? Maybe haalt hij wel een record ofzo :p
|
mijne waren 12 en 4 toen ze dood gingen.
|
Die van mij is een jaar of 3 volgens mij..... :)
|
Citaat:
|
ik heb wel een konijnTJE hij is denke we 1 jaar. maar soms denken we dat ie nog zijn moeder een beetje nodig heeft.
|
Ik heb 2 konijnen uit de opvang, eentje wordt over een paar dagen 2 [had haar opgehaald met 8 weken], en de ander is afgestaan ivm overlijden. Leeftijd onbekend, toen ik hem haalde was hij vermoedelijk tussen de 3-5, dus nu tussen de 5-7.
Konijnen kunnen oud worden, maar vaak overlijden ze vroeg doordat men zich niet heeft verdiept in de verzorging van de dieren en geen ziektesymptomen herkennen. Vaak is het dan van: "Hij lag opeens dood in zijn kooi!" Ik heb een konijn gekend die 16 jaar :eek: is geworden, was ook wel helemaal op bij het eind. Maar dat is echt een geweldige leeftijd, ik hoop dat die van mij dat ook halen (y) |
eerste lele ging dood en was 6
dorus ging dood was 8 moppie leeft nog is 3.5 |
Drieëneenhalf. :)
|
Ik heb geen konijn maar vond dit:
Konijnen hebben een gemiddelde levensverwachting van 5-10 jaar, maar veel konijnen worden makkelijk 12. Het wereldrecord staat momenteel op 18 jaar. Link |
Citaat:
|
Mijn konijn is bijna 10... Voor een aantal maand geleden leek-ie stervende maar sinds we 'em zo goed als elke avond binnen laten lopen lijkt-ie ineens een opleving te krijgen..
|
6
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |