![]() |
ik moet een werkstuk maken over zinloos geweld in het uitgaansleven en heb 2 deelvragen waar ik jullie hulp bij nodig heb;
- hoe denken verschillende bevolkingsgroepen over zinloos geweld? - wat voor oplossingen hebben zijn? Definitie van zinloos geweld in mijn werkstuk: het gebruiken van geweld, muv het gebruiken van geweld ter zelfverdediging. zouden jullie de volgende vragen voor mij willen beantwoorden? - leeftijd? - geslacht? - geloof? - geboorteland? - niveau school/ opleiding? - heb je wel eens met zinloos geweld te maken? - wat vind je van zinloos geweld? - wat kan men doen tegen zinloos geweld? - eventuele andere opmerkingen? alvast allemaal heel erg bedankt en over de eerste 5 vragen==> is zeker niet om te discrimineren of zo of vooroordelen te maken, maar gewoon om te kijken of er overeenkomsten zijn in meningen. |
- leeftijd? 19
- geslacht? M - geloof? In mezelf - geboorteland? Curaçao - niveau school/ opleiding? VWO-diploma - heb je wel eens met zinloos geweld te maken? Nee - wat vind je van zinloos geweld? Bestaat niet - wat kan men doen tegen zinloos geweld? Tegen een spook kan je niet vechten - eventuele andere opmerkingen? Nutteloze enquete |
- 16
- vrouw - geen - nederland - havo4 - nee - belachelijk, dat er mensen zijn die het in hun hoofd halen dat te doen; onzinnig; onbegrijpelijk - ten eerste het zelf natuurlijk niet doen, en verder... is moeilijk. De politie bellen. Er zelf tussen springen lijkt me niet handig, dan wordt je er zelf ook het slachtoffer van - / |
[QUOTE]
[B]- leeftijd? 13 - geslacht? v - geloof? geen - geboorteland? Nederland - niveau school/ opleiding? Gymnasium - heb je wel eens met zinloos geweld te maken? Nee - wat vind je van zinloos geweld? belachelijk - wat kan men doen tegen zinloos geweld? -als je het ziet politie bellen |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |