![]() |
Koen. Hoe kon je dat doen?
|
Met een poll d'r bij? Handig!
Ik ben tegen, ik zie het nut er niet van in. Wat betekend het? Dat je het niet hoort? Dan negeer je iemand, daar wordt je blij van. :s |
|
die is stukken beter dan dat stomme (a) gedoe.
|
Tegen. dat is dus echt een smilie die ik nooit zou gebruiken.
|
Jon heeft in het verleden volgens mij aangegeven dat hij liever geen nieuwe smilies toevoegt aan de "oude, vertrouwde" smilies. De meeste functionele smilies staan er nu wel bij en verder kun je wel eindeloos door blijven gaan met het toevoegen van smilies, als mensen het al eens kunnen worden over welke ze het liefste erbij zouden hebben.
Maar het staat mensen uiteraard vrij smilies van andere sites te gebruiken op het forum. |
Volgens mij wordt die afgewezen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk niet dat ik die smiley egt vaak zou gebruiken ik denk dat ik die ranC poste vaker zou gebruiken ja:)
|
Citaat:
|
Citaat:
Posten (hele ww.) --> Stam = post Hij vorm = stam+te --> post+te = postte. |
Citaat:
daar slaat het op |
... *stemt voor*
Werkt dà? |
hmhm..
|
voor
|
Ik ben voor die smiley. Supergaaf ding is het. (y)
Kantine mensen zijn tegen, dus ik ben voor. ktxbye. |
Citaat:
Deze smiley zou ik persoonlijk nooit gebruiken. |
VOOR :o :cool: (y)
|
Voor :cool: (8)
|
Citaat:
|
Citaat:
De onzinners zijn blijkbaar ook weer opgetrommeld. :p |
Citaat:
|
Citaat:
And there's a point B Well then A has just completely missed B. |
voor!!!!! :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Tuurlijk is de mening van je medeforummers belangrijk, maar wat zijn de argumenten van die medeforummers dan? Het gaat niet alleen om de kwantiteit maar ook om de kwaliteit van de stemmen. Het laatste kan je dan uitdrukken in het aantal goede versus het slechte argumenten. |
hoi, ik ben piet paulusma'
oeps dit staat ik beleidszaken, ik stem VOOR! :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
ik probeer het 1 keer uit te leggen let op: Een forumbaas maakt beslissingen voor een groep. Een beslessing voor een groep hoor je niet aan je eigen situatie te toetsen. Je hoort te kijken naar het geheel. Dat is alles wat ik bedoel. En stop nu met er omheen lullen. Dit is een serieus topic. |
Citaat:
|
Citaat:
Jon en Koen hebben toch allebei een veto en ik weet wel (bijna) zeker dat die niet wordt toegelaten. |
Citaat:
|
Waar heb je zo'n kutsmilie nou ooit voor nodig? Ik ben tegen!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen (n)
|
tegen (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
(daarnaast denk ik dat de :o-smiley ondertussen tig betekenissen heeft? Hij is nl niet zo duidelijk als de andere smileys.. Ik heb al veel verschillende opties gehoord :D) Niet dat t mij heel veel kan schelen of er nu wel of niet een smiley bij wordt gepropt, maar oke :D :p (jaja, ik weet t.. nutteloze reply :)) |
Voor
|
TheRedArrow is niet serieus te nemen :)
|
voor uiteraard :cool:
|
Voor! Ik vind hem hip!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tegen, maar je kan die smilie toch gebruiken van andere sites?
|
Citaat:
|
Zeg nee!.... nee...
Ranc zijn smiley is ok, daarentegen. |
Citaat:
misschien dat het beinvloeden van de stem wat anders is, maar ok. Misschien is het een idee eens een soort wedstrijd te houden. Forummers mogen smileys aandragen om de twee lege vakjes die er nu zijn te vullen. En dan worden de 2 populairste gekozen? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:59. |