![]() |
Ga je met school nog op reis?
ga jij dit jaar ook nog met school op reis en waar ga jij naartoe?
ik ga dit jaar met school naar Londen. lijkt me echt onwijs gaaf! :) |
Nee.
|
ja ook naar londen en als er sneeuw ligt , weer naar winterberg ( voor de 5e keer )
|
Ik geloof dat de studievereniging naar een Scandinavisch land gaat. Als dat zo is ga ik wel mee, denk ik.
Ik ben btw 2 jaar terug met school naar Londen geweest. Was erg gaaf :cool: |
ik ben al in Keulen, Amsterdam, Londen, Milaan & heel Sicilie geweest met school
ik ga dit jaar nog naar Londen, Parijs, Amsterdam en Brussel met school :) edit: Amsterdam & Brussel zijn excursies, amsterdam beurs en brussel museum maar londen en parijs zijn echt tripjes |
Citaat:
|
Ik ga rond juni ofzo, naar Istanbul. :cool:
|
Romereis, 10 dagen.
En we gaan naar London, maar dat is op initiatief van de leerlingen :) |
Citaat:
|
Afgelopen zomer naar Tsjechië geweest :)
Lekker goedkoop bier :D |
Ja, studentenveregingen en studieverenigingen en zo organiseren reisjes, maar daar doe ik niet aan mee. En verder kun je in het buitenland stage gaan lopen.
|
Jep, ik ga 21 januari op wintersport. Ik krijg er nog 2 studiepunten voor ook :evil:
|
nee, ben vorig jaar een week met school naar Italie geweest (o.a. Bologna, Milaan, Florence en Venetie gezien), en dit jaar 1 dagje naar Antwerpen, maar verder niks.
|
Citaat:
|
We gaan dit jaar niet (4vwo) maar volgend jaar gaan we wel!
We kunnen kiezen uit de volgende bestemmingen Barcelona, Budapest, Toscane (die staan al vast) Sevilla/Granada, Istanbul, Rome (die zijn nog niet zeker) Snowboarden in Oostenrijk, Survival in Ardecht en Survival in Ardenne. Ik ga misschien naar 1 uit het tweede rijtje :) |
Nee, ik ga niet op reis met school dit jaar. Maar ben in havo 4 naar Rome geweest en in havo 5 naar Londen.
|
Ja, we gaan naar Parijs :)
Londen ben ik in de derde al met school geweest :) |
er zijn twee reizen: Frankrijk-Barcelona, dan gaan we naar Parijs, Avignon en Barcelona.
En Berlijn. Je mocht je voor één van de twee opgeven, ik heb me opgegeven voor Frankrijk-Barcelona, maar dat heeft bijna iedereen gedaan dus gaan ze waarschijnlijk loten. Deze week gaan ze het bekendmaken maar dat hebben ze dus nog niet gedaan.... |
misschien :)
|
Ja, over 3 weken naar de Frans - Italiaanse Alpen
En in Oktober een rondreis door Italië :cool: |
ik zou meer gaan skien maar heb geen geld meer
|
Citaat:
|
Ben al naar Zwitserland geweest dit jaar, misschien gaan we nog naar Turkije. Maar het kan zijn dat er te weinig geld is...
Ach.:p |
Dit jaar is mijn klas in oktober naar Avignon (cultuur) en Arles (survival) geweest, maar k kon niet mee omdat ik dat survivalen niet bij kon houden :(
Ook zijnwe naar Nijmegen geweest, maar was niet echt heel denderend leuk. Vorig jaar ben k een dagje naar Lille geweest, was wel leuk. Volgend jaar waarschijnlijk weekendje Parijs :cool: |
Ik ben in 5VWO met school naar de Provence geweest, was erg leuk (y) maar volgens mij doen ze op de uni niet zoiets behalve dat je met de studievereniging kan gaan skieen.
|
Ik was vorig jaar op Rome-reis en na de examens gaan we met (bijna) de hele zesde op examenreis naar Bodrum maar dat gaat buiten de school om :)
|
Misschien naar Parijs, en waarschijklijk naar Rome :)
|
In okt nr rome geweest..echt geweldig.. :D :cool:
Dit jaar mss nr italië.. mr dat is meer op italiaans te leren.. en dan gaan we ook mr met 3 mensen.. :) Volgend jaar nr londen met school..:D |
Ja, naar Barcelona voor CKV
|
Nee, niet meer. Althans, er wordt nog een examenreis naar Salou georganiseerd, maar daar ga ik niet mee naar toe. Ben vorig jaar door heel Italië geweest: Venetië, Florence, Napels, Salerno, Tarquinnia, Pompeji en Rome.
Jaar daarvoor op uitwisseling: eigenlijk naar Parijs, maar door omstandigheden werd dat Recklinghausen. En nog een tripje naar Brussel en het jaar ervoor fietsweek naar Antwerpen. Dat was het wel zo ongeveer. |
Pff. Wij gaan met 4 havo en 5 vwo zeilen op de Waddenzee. Ik ziti n 5 vwo dus. Maarja, we konden kiezen uit survivallen of zeilen. Omdat ik al zo vaak op de Waddenzee ben geweest, wilde ik survivallen. Maar omdat daar maar 10 aanmeldingen ofz voor waren hadden we geen keus en moeten we wel naar de Waddenzee. Leuk hoor, op werkweek gaan. :|
|
ben in het begin van dit schooljaar 3 dagen naar La roche gweest..in belgie..> ardennen
en volgend jaar kan ik kiezen uit londen berlijn of parijs! |
Wij gaan alleen naar de HCC dagen. :rolleyes:
:D |
heej mensjes
ik ga naar parijs met school in een gast gezin,,,, had me eigenlijk op gegeven voor londen om dat ik geen frans kan... krijg ik parijs heheh noujah heb dr wel zin in hoor! :p palermo ruless |
Wij konden kiezen uit Parijs (hotel), Londen (gastgezin) of Zuid-Frankrijk (camping)
Dat laatste gekozen. Werkelijk briljant. Een week lang survivallen, ijs en ijskoud, koude douches, standaard slapen met 4 truien aan, maar zooo geweldig!@ |
Ik ben hier al met school geweest: Ardennen, Veluwe, ski-reis in Zwitserland, Limburg, Rotterdam, en ergens vlak over de grens in Duitsland
Ieder jaar kan je je opgeven voor de ski-reis. En dit jaar konden we kiezen uit: Rome, Spanje (Granada), Tsjechië, Parijs, Berlijn, Londen, survivel in Ardennen en zeilkamp in Friesland. Ik wou naar Tsjechië met een hele groep, maar dat was vol :mad: Dus nu ga ik naar Berlijn |
Ja. Nou soort van dan. We gaan met de eindexamenklassen wel een hele dag skieen in Winterberg :eek:
Wel 6 uur heen, 4 uur skieen en 7 uur terug :D:D |
Wij gaan voor een weekje, net voor de paasvakantie, een rondreis door Turkije maken. Het aftellen is al heel lang begonnen. :)
|
Ja, in mei naar Rome :cool:
|
Nope, we zijn al in Rome geweest in November :cool:
|
Vorig jaar in Parijs geweest, dit jaar helaas niet:(
|
ja, ga eind dit schooljaar, tussen mn examen en de uitslag daarvan, om precies te zijn een week naar Rome, geld alleen voor mensen met latijn en kcv, of die latijn hebben gehad overigens, is dus maar een klein groepje, maar wel leuker daardoor.
ben 2 jaar geleden, in de 4e, naar oosterijk geweest met school, een bergreis was dat, ook erg leuk |
Eind April naar Rome, jippie :)
En op de terugreis ben'k jarig! Jippie ;) |
Rome rome rome rome.
|
In maart naar Arzl-im-Pitztal, Oostenrijk. Wintersport. :)
|
En in de 4e ben ik naar Londen geweest.
|
In de 5e naar Rome toe :cool:
En dit jaar kon je gaan skieeen, maar dat kan ik niet dus ga ik niet mee. :) |
Gelukkig niet :)
Vorig jaar naar Istanbul geweest, was echt afschuwelijk:p |
Dit jaar niet, maar vorig jaar (4 havo) ben ik naar Praag geweest, en het jaar daarvoor (ook 4 havo) naar Parijs. Bij ons ga je in 4 havo / 4 vwo op werkweek naar Parijs, Londen, Praag of Berlijn en in 6 gymnasium naar Rome.:) Oh en in 3 mavo naar Terschelling.
|
Vorig jaar Barcelona en dit jaar Rome..
Ik zit in 4Havo, normaal was Rome alleen voor Vwo maar nu doen ze dat dus ook in 4Havo. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:21. |