![]() |
markt
haal jij wellus kleren van de markt ? ik niet want ik vind dta niet zo mooi , en ze hebben daar geen merk ensow
|
nah, kwaliteit is (n)
|
Citaat:
|
Gatver, nee bedankt.
|
Citaat:
denk niet dat alles merk moet zijn maar meestal zijn kleding van een merk wel beter van kwaliteit en weet je ook wat je koopt. Ik ben zelf helemaal niet voor merken maar een zeeman shirt gaat veel minder lang mee dan die van tommy hilfiger.(ik draag dat soort merken overigens niet, maar mensen om me heen wel). |
Citaat:
AKA, I agree with you. |
Hooguit een joggingbroek, boeiend.
|
Alleen Vietnamese loempia’s.
|
nee de kwaliteit is bagger en de mode is hetzelfde als van de jens/nancy oid.
ik heb er ook nog nooit iets leuks gezien/gekocht ja een haarband maar dat was t dan ook wel |
Ik koop nooit iets op de markt. Ten eerste omdat je het meestal niet kan passen, en ten tweede omdat ik alleen maar merkkleding heb.
|
Ik, lieve Medelanders, ben opgegroeid met de markt. :)
|
ehm, goedkope t-shirts korte broeken
en andere zooi vooral voor in de vakantie geniaale troep |
Oh daar hebben ze ook altijd van die afschuwelijke schilderijen met honden :|
|
Jahoor, soms.
In de zomer wel eens effen shirtjes, alleen katoen vinden op de markt is nog best een kunst (en vieze glanszweetstofjes hoef ik niet) Sieraden, sokken, tasjes, kaarsen en dat soort spulletjes koop ik er ook wel :) En op t waterlooplein zo nu en dan eens een broek of vestje. De kwaliteit is altijd meer een verrassing, zeker op de Albert Cuyp, maar och als t maar goede stof is, stikseltje kan ik nog wel maken :p |
Citaat:
|
ze hebben soms weleens leuke simpele effen katoenen rokjes, die vind ik wel ok voor in de zomer. Voor de rest niet echt vaak iets, soms een panty of maillot
|
We leven nu eenmaal in een land met een vrije markteconomie. :P
|
Ik kom eigenlijk nooit op de markt.
Het enige wat ik wel eens koop zijn panty's ofzo. En een keer een fladderrokje en een truitje met pofmouwtjes, maar dat was het. |
ik koop eigenlijk nooit wat op de markt.
alleen soms iets te eten. broodjes ofzo. of speculaas <3 |
Alleen garnaalkroketten (y) .
Kleren vanop de markt vind ik persoonlijk een grote :nono:. |
Waterlooplein. (y)
|
Tsja, ligt eraan wat voor markt t is. Op de Noordermarkt en t Waterlooplein kan je nog wel eens wat vinden! Maar dat is natuurlijk niet echt 'marktkleding'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mja, op de noordermarkt hebben ze leuke tweedehandse laarsjes (y)
voor weinig geld (y) |
- De kwaliteit is slecht
- Het ziet er (vaak) goedkoop uit - Het is lelijk (synoniem van de 2e) Nee dus |
ik word altijd een beetje onwel van de markt
|
Loempia's met hete saus. Marktkleding is voor snollen en sloebers.
|
Nee, de kwaliteit is zo slecht (n) .
|
zelfs voor ilseeeetjuh :eek:
|
Wat hebben jullie allemaal tegen de markt? Waarom is alles zo slecht daar? Waarom moeten de meesten van jullie altijd merkkleding dragen?
Waar slaat dit allemaal op, waaruit halen jullie deze conclusie? Ik wil geld uitsparen, en waar is het goedkoper? Juist, op de markt. En ik laat me niet door zulke kuddedieren ompraten. |
ik vind markten in spanje altijd wel tof, leuke kleren voor weinig geld. Lingerie is er trouwens extreem goedkoop. Hier in NL vind ik alleen de Albert Cuyp en de Waterloopleinmarkt leuk. Hier in Zwolle staan alleen maar kraampjes met van die beetje ordinaire kampkleding :(
|
Citaat:
|
Ja C&A kom ik ook wel eens enzo...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er weleens een legging en strikjes gekocht (y)
|
Stroopwafels. (y)
En voor de rest - waterlooplein en albert cuyp, daar heb ik wel wat van in den kast hangen. En ik geloof ook nog panty's met patroooooontjes d'r op, maar ik heb te veel patronenpanty's om te onthouden welke waar vandaan komen en hoeveel 't er zijn. Dus. |
ik heb een keer een joggingbroek gekocht op de albert cuyp
en goedkoop kant, strikjes lintjes etc. maar verder vind ik marktkleding lelijk. |
Ja! geweldig. Ik zoek alleen de grabbel-tafels/hopen af, als je even flink neust heb je zo een prima blousje voor 50 cent ofzo (y) Soms wel even de mensen aan de kant douwen maargoed, moet je er maar voor over hebben.
De doorsnee marktkleding is wel gewoon bagger trouwens. |
Oh ik heb gelogen, al mijn boxershorts komen van de markt. Zitten heerlijk en het is elastisch stof...goddelijk gewoon.
Kwaliteit is zelfs stukken beter dan CK en dergelijke. |
ik koop er zwarte spagettibandjestruitjes. (y)
en stroopwafels. ooit dan. ik heb een hekel aan de mensen die daar rond lopen en de marktkooplui en al dat geschreeuw en die stank van kaas en pinda's. ulgh. en de kwaliteit is bagger, de meeste kleding ziet er uit alsof het ook echt van de markt komt, en je kan er niets passen. |
Citaat:
Als je echt wil kan 't best hoor ;) |
nee alleen fietsbanden, maar die draag ik niet :o
|
Citaat:
Naar aanleiding van deze topic ben ik vandaag eens naar de markt gegaan. Ik hou van het lintjeskraampje. <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
kleren nee... ooh jawel 1 keer een rok.. maar de kwaliteit was idd niet denderend..
Verder wel laatst stofjes gehaald voor een tas... maar kleren doe ik niet meer.. |
Ik snap echt niet waarom zoveel mensen zo negatief over 'de markt' doen :s
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:23. |