![]() |
Carnaval; Hoe ga jij verkleed dit jaar ?
Ik ga dit jaar met 3 andere vrienden als centurion soldaat en verder gaat nog 1 andere vriend van ons mee als ceasar.
Hoe gaan jullie verkleed ? |
Waarschijnlijk als elfjes
Gaan volgende week even wat leuks zoeken :) |
wij doen hier niet aan carnaval (n)
|
Bouwvakkers!
|
Ach, mogelijkheden genoeg...Jezus misschien of met een lading mensen dictators uitbeelden van hitler tot hussein :p. Vraag me wel af of je dan overal binnen komt.
|
niet, carnaval(n)
|
Citaat:
|
Ik denk gewoon weer als boef, net als vorig jaar. :)
|
ik twijffel nog tussen Harry Potter, en JP balkenende.
( niet zozeer qua verkleden, maar wel qua attitude ) |
Weet nog niet.. ik kijk wel wat er nog op zolder hangt, want ik heb niet zo'n zin om wat te kopen of te maken..
|
Als boef...heb thuis zo'n geel zwart dalton pak liggen en misschien doe ik nog een gewei op m'n kop. Een mooi pak doe ik nooit, grappig vind ik belangrijker.
|
niet echt verkleed, hier gaat iedereen standaart in een minirokje, beenwarmers en netpanty en klaar (a)
|
Ik denk als Herman Brood. Mijn haren zijn rond die tijd wel zo lang dat ze een mooie hermankuif kunnen vormen, de zonnebril vind ik ook nog wel maar verder...hebben jullie nog een goed idee? Hoe kan ik het beste lijken op H.B.?
Alvast bedankt! |
Ik ga niet verkleed (ik vier geen carnaval).
|
Citaat:
|
Wij doen wel aan carnaval, maar ik houd daar niet zo van.
|
waarschijnlijk als engel :)
|
Kga bijna nooit verkleed. Meestal doe ik een rokje aan met een felle panty eronder ofzo. En gewoon een vrolijk truitje.
|
Met nog 3 andere, als onze Alter ego's :D
|
k wou als adam gaan,maar niemand wou me Eva zijn dus dan is et ook niet leuk :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet t nog niet..
het enige dat ik met 2 andere vriendinnen afgesproken heb is dat we hetzelfde gaan... verder zijn we nog niet gekomen... |
hmmm misschien als pipi langkous :D of cleopatra, want nou heb ik zo'n kapsel, of ik trek mijn werkkleding aan (bakker)kan nog niet echt kiezen. maar bij ons in de discotheek komt Dj Luna met carnaval :D
|
Citaat:
|
ik zal wel een h&m duivelding op mn hoofd doen
en samen met een vriendin als engel en duivel gaan hoe origineel (y) ik vind carnaval ook niet zo heel leuk |
Citaat:
sorry :o wel stoer dat jij al wist dat ik dat nog niet wist |
zeemeermin of zuster.. :evil:
|
Ik haat carnaval :| :evil:
|
http://www.sepfeestartikelen.nl/kled...Untitled-1.jpg
Zo En sowieso 1 dag als scout, doen we met scouting (ex scouting) En denk dat ik 1 dag helemaal roze ga En morgen gaan we ergens kijken, wil graag als elfje / engel, het motto is D'n Emel te rijk |
niet,wij vieren dat niet en bovendien had ik met oud&nieuwal een verkleedfeestje. toen was ik als piraat(wel een meisjespiraat natuurlijk:p)
|
als bliksem iig 1 dag.. de andere 3 dagen weet ik nog nieeet
|
Als ik al ga.. Dan is het 'n gordijn om en een rode zakdoek en dan vind ik 't wel weer goed genoeg geweest.:p
|
1 keer als gothic ( hoop dat ik daar trouwens niemand mee beledig....) en de andere keer als kraker/punker.
|
kheb nog geen idee eigenlijk :confused: vorig jaar was ik als donker sm-sletje met vriend helemaal netjes in pak aan een halsketting... dit jaar.. pff, ga het meestal toch niet vieren ofsow... maar ook nog geen inspiratie
|
als tiroler, denk ik :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga in een gekleurd jasje, gordijnen, rode zakdoek met knoop van voren...verder allemaal oude kleren |
Bob Ross, heb het haar er al redelijk voor gekweekt :cool:
|
Ik denk als piraat, maar weet het nog niet helemaal zeker.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Prinsesss. Inclusief hardroze, satijnen jurk met diadeempje en veel kettingen enzo. Heb er nu al zin in. :p
|
Citaat:
Grappig om te zien dat alleen de gordijnen en rode zakdoek genoemd hoeven te worden om meteen op Bergen (/Berrege/Krabbegat) uit te komen. Ik zelf heb een zware jas aan met allemaal rommeltjes eraan en een dweil met een Krab en "Agge mar leut et" erop aan de achterkant. Natuurlijk heb ik ook een paar gordijnen om en een rode zakdoek (met de knoop aan de voorkant :p ). Ik kwam gisteren ook iemand tegen uit Eindhoven, terwijl ik mijn vastenavendspul al aan had en hij verklaarde me voor gek, hij kon niet geloven dat iedereen in de stad er zo bij zou lopen de komende 3 weekenden. Eigenlijk is het ook wel bizar om dat te zien, maar we hebben lol, het is gezellig en daar gaat het om (vind ik). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21. |