![]() |
your song (je eigen speciale liedje)
heey welk liedje vind je nou echt fantastisch omdat het je bijvoorbeeld herinnert aan een mooie of juist moeilijke tijd? ik hecht zelf altijd veel waarde aan de inhoud van een liedje en heb voor elke stemming wel een ander nummer...kvroeg me af hoe dat bij anderen is...
|
:(
|
boris - when you think of me
|
Andre van Duin - Pizza
|
Meat Loaf - paradise by dashboardlight :eek:
|
Pat Metheny - My song :D
|
Jason Mraz - Absolutely Zero
|
alcoholic party denk ik toch wel
|
5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway?
|
mannekoor karrespoor - mooi man
|
Your Song - Ewan McGregor (veel mooier dan de oorspronkelijke versie van meneer sir Elton vind ik)
|
Oerend hard :cool:
|
the Streets - Dry your eyes
|
Bon Jovi - Always
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en tekeergoan as un bees!
|
Village People - YMCA :( :(
|
godverdomme ik was een ei aan het koken om mezelf te troosten maar nu zweven er witte substanties door het water godverdomme ik kan niet eens een ei koken heeft die kip mooi zitten persen voor jan lul
|
Citaat:
|
Hmm..... Autumn Leaves...
in 1 van de duizend uitvoeringen die er zijn. En t rotte is dat ik die uitvoering du snie meer vinden ken. Tis geen funky of jazzy uitvoering zoals de meesten, maar meer bluesy. Staat me bij dat deuitvoering van oscar peterson en dizzy gillespie was, maar kan em vooralsnog niet vinden. Ook de andere lekkere versie, de ambient versie (komt/kwam wel vaak op di.fm chillout langs) kank nie meer vinden. Muziek uit tijd die niet de mijne was en een stijl waarin ik me doorgaans niet begeef. Maar foute dingen intikken in zakaa* of dergelijks levert soms wel vertier op. :cool: Ontopic: dit nummer staat voor en associeer ik met een mooie/moeilijke tijd en de inhoud (tekstueel) is van toepassing op elk van mijn herfsten. Dit enerzijds omdat tot nu toe geen enkele van mijn relaties de winter overleefd heeft, en daarmee herfst altijd de slechte voorbode was :p Mocht weten welke versie ik zoek en weten waar die te vinden is, pm me dan ff svp. |
:confused:
|
BoySetsFire - My Life in the Knife Trade
|
al luister ik deze nog maar zelden:
Less Than Jake - Dopeman Less Than Jake - All my best friends are metalheads fantastische vakantie |
Anaal Nathrakh - Pandemonic Hyperblast
|
God is a DJ - Faithless
|
Citaat:
'Les Feuilles Mortes' Oh ! je voudrais tant que tu te souviennes, Des jours heureux où nous étions amis, En ce temps-là, la vie était plus belle, Et le soleil plus brûlant qu'aujourd’hui. Les feuilles mortes se ramassent à la pelle, Tu vois, je n'ai pas oublié. Les feuilles mortes se ramassent à la pelle, Les souvenirs et les regrets aussi. Et le vent du Nord les emporte, Dans la nuit froide de l'oubli. Tu vois, je n'ai pas oublié La chanson que tu me chantais... |
Citaat:
|
Marilyn Manson-Speed of pain
Hole-Jennifers body |
Green Lizard - Turn around
|
Citaat:
OT: Nellie Mckay - It's a pose |
Muse - Shrinking Universe
|
Citaat:
|
Kelly clarkson - Anytime
Super mooi, vooral lekker om je longen te vullen en flink hard mee te zingen. Heerlijk!! |
Ik heb heel veel van zo'n liedjes. Voor speciale dingen, maar ook hele neutrale dingen eigenlijk.
Een voorbeeldje: Remember me - Josh Groban -> eindexamen VWO |
Citaat:
|
Red Hot Chili Peppers - Venice queen
Red Hot Chili Peppers - Throw away your television Foo Fighters - Everlong Muse - Hyper music |
It Is You (I Have Loved) - Dana Glover
Dit nummer is echt prachtig.............uit shrek is ie. de tekst is ook een beauty |
Abortion of an Uentermensch - Stupidity is a disease
|
Ik heb dat met heel veel nummers! Met vooral veel nummers van 3 Doors Down, veel doen me denken aan mijn ex. :(
En dan vooral dit nummer: (Let Me Go, van de nieuwe CD die 8 Februari uitkomt! :D) "One more kiss could be the best thing But one more lie could be the worst And all these thoughts are never resting And you're not something I deserve In my head there's only you now This world falls on me In this world there's real and make believe And this seems real to me You love me but you dont know who I am I'm tore between this life I lead and where I stand And you love me but you dont know who I am So let me go Let me go" Ik kan hem niet loslaten, hij kan mij niet loslaten, maar we 'moeten' wel. Cliché scenario, maar toch pijnlijk. :( |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dr zijn zo veel nummers... Goede herinneringen, slechte... Whatever. :o Maar nu vooral Last Summer van Lostprophets |
krezip - i would stay
*vriendinnetje dood* :( |
Citaat:
Dat is een 'vervelende' herinnering, maar ik begrijp dat dit liedje daardoor éxtra speciaal voor je is. I Would Stay heeft voor mij ook een speciale (en soortelijke) betekenis. |
immm not a trendy asshooole do what i want do what i feel like!
i'm not a trendy assholeee don't give a FUCK if it's good enoug for you. Cause i'm aliiive! offspring - smash knetterhard man |
Citaat:
ot: wetwetwet - goodnight girl doet me denken aan de gymles in groep 5. :cool: |
Citaat:
|
Niet echt één specifiek nummer. Ik heb veel nummers die voor mij speciaal zijn.
|
Citaat:
als de dag van gisteren... |
Saybia-Day after tomorrow
"But I crash in my mind Whenever you are near Getting deaf, dumb and blind Just drowning in despair" ow hoe herkenbaar was dat allemaal... en hij was weer terug naar amerika toen ik in de trein terug bedacht wat ik allemaal wel niet had kunnen/moeten/willen zeggen.. gelukkig heb ik herkansing gehad :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |