![]() |
Wat is jouw vreemdste carnavalskostuum allertijden?
Dag lieve lieve Medelanders!
Wat is het meest vreemde carnavalskostuum dat jullie je ooit hebben aangemeten? Toen ik nog in Mogadishu, Somalië, woonde heb ik mij eens verkleed tot roze Leeuwin. Mijn eerste carnaval in Nederland was eerst even de kat uit de boom kijken, maar al snel begon ik jullie Carnaval, die erg verschilt van de onze, te apprecieren. Vorig jaar heb ik Carnaval in Bergen op Zoom gevierd en was ik getooid in een pak van bladeren en takken. En jullie? |
De hulk. :(
|
Breezerslet
|
zwerver, maar dat was een beetje mislukt, niemand had door dat ik dat voor moest stellen
|
een leraar bij mij op school... vorig jaar was ie een lamp (inc. lampenkap op hoofd), daarvoor een bloem (lees gekleurd kostuum met bloempot op hoofd :D)
|
Ik heb me een keer verkleed als man (in de trant van een Mexicaan). De meeste mensen vonden het kei leuk zover ze me herkenden :D
|
Citaat:
|
nou niet echt heel vreemd denk...als rattenvanger van hamelen en een keer als vogelverschrikker (was echt schattig...als je dat terug ziet op foto..)
en een keer heel :s als zwemster en dan van vroeger OMFG :| |
alleen een onderbroek :D
|
Lucifer, helemaal naakt en een rode kop krijg je vanzelf :p
Nee geintje... mja over het algemeen ben ik nooit iets "vreemds" geweest met carnaval. :p Effe opnoemen dan ff wat ik ben geweest: - Beer - Cowboy - Indiaan - Hippie - Gewoon mijn carnavalstrui aan (rood-geel-groen) - Gangster - Piraat - Boef Mja, dat was het wel... niet veel vreemds tussen vind ik. :p |
Citaat:
|
Ik ben ooit Pino van Sesamstraat geweest. Op zich niet echt vreemd, maar ik was wel de enige:)
|
Ik ben ooit turtle geweest :D
en dan die paarse gloof ik,.. Donatello..? of was da nou Leonardo.. Nja iig toen was ik 6 fzo ma ik voelde me wel egt super stoer ;) zit erover te denke t di jaar weer te worde.. :cool: |
Citaat:
Blauw = Leonardo Oranje = Michaelangelo Rood = Rafael :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, we gaan offtopic. ;) |
inlegkruisje:D
|
-offermaagd (trouwjurk,bloed en tanden :p)
-twisterkleedje -ijsprinses met een jurk van vitrages opzich allemaal wel apparte creaties :D |
Otjiwarongo was wel een vrij vreemd costuum..
|
Tomaat
|
Vorig jaar als schroef, met een bordje om mijn nek: ''ik ben geen schroef ik ben een camera''
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |