![]() |
onder de dekens
het gevoel van lente
de kriebels van het gras de ongeremde passie zo heet, ik smolt als was nu houd ik van jij doet dat ook nu houd ik van leef zonder twijfel warmte die hier blijft en onder de dekens ben jij het, die geschiedenis schrijft. nu houd ik van nu houd jij van wij houden van elkander... |
geschiedenis onder de dekens? poe. klinkt heavy, meid.
|
:cool: je moest eens weten
|
Citaat:
Ik vind het best wel een mooi gedichtje, je weet wel waar je mee bezig bent zegmaar, maar ik vind het wel een beetje...tsja. Ik zal wel wat citaten nemen: "zo heet, ik smolt als was" "warmte die hier blijft en onder de dekens" Ik bedoel. Het is leuk om dat met elkaar te beléven, denk ik. Maar om nou die plaatjes van smeltende was via gedichten hier tot mijn netvlies te doen komen; nahhhh, dat vind ik niet nodig. |
het spijt me dat ik geen rekening heb gehouden met de gevoelige zieltjes van beschermd opgegroeide kindertjes die ook op dit forum komen ;)
ofzo jij maakt ervan wat je zelf denkt... ik heb iets anders voor ogen als ik het heb over warmte die blijft... niks vulgairs aan |
Citaat:
Citaat:
|
en jij vindt mijn stukje schrijfsel erg? terwijl je t zelf over een bijtje met een prikkend angeltje hebt :|
en verder: t is goed om je dingen af te vragen :) dus t antwoord houd ik achter |
Citaat:
|
:) dat vind ik lief commentaar
|
zo heet, ik smolt als was
in mijn ogen schrijf je dit alleen om het op gras te laten rijmen. Ik vind je gedichtje niet zo. Het is een gevoel, maar ook niet veel meer dan dat. Misschien zou je het wat beter kunnen uitwerken, want dat idee met de geschiedenis onder de dekens vind ik op zich wel weer leuk. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50. |