![]() |
aids , hiv
Ik ben op zoek naar muziek met hiv of aids als rode draad.
Veel verder dan Philadelphia of Steers of Philadelphia (Neil Young/Bruce Springsteen). En daarnaast staat me nog een Cole Porter-tribute voor de geest, maar dat moet ik eens gaan opzoeken. Wie weet meer? |
Mister Blue?
Hoe ging dat ook al weer? "Hey mister red. Ik ben met aids besmet.." Jeetje, mijn hersens worden er ook niet beter op.. |
PetShopBoys - Being Boring
|
the ragin' hormones - HIV
|
Citaat:
In de film Team America: World Police zit ook een liedje over AIDS. You have Aids, I have Aids, we all have Aids. Ofzoiets :D |
Anal Cunt- I made your kid get AIDS so you could watch it die.
|
hahaha dat kun je wel aan Anal Cunt overlaten idd.
|
nene cherry - I've Got You Under My Skin
|
Queen
|
Citaat:
van rene kleijn hey mister blue im here to stay with you no mather what you do of youre lonely ofzo ... was vroeger mn lievelingsliedje haha |
Citaat:
|
mensen die queen zeggen zijn niet grappig. teksten van queen gingen niet over hiv/aids.
|
Citaat:
|
Kazaa Lite geeft de volgende liedjes weer:
Die Sekte - AIDS Karramba - AIDS Stefan Raab - AIDS! Das Lied! En op slsk ga ik niet proberen. EDIT: Ik heb de liedjes niet beluisterd, dus of de inhoud negatief of positief is, is onbekend. |
Agresion - A.I.D.S.
|
Citaat:
Voor alle duidelijkheid: stefan raab is niet echt wat ik zoek, en heb ik hier ook nergens. Wat heeft de muziek van Queen met AIDS te maken? Volgens mij heeft Mercury zijn ziekte tot aan zijn dood of omtrend die tijd voor de buitenwereld verborgen gehouden. Agresion en ragin' hormones ken ik no helemaal niet. Zal ik eens gaan opzoeken. |
Citaat:
|
Suicide Commando ? Of wie had ook altijd weer die ziekte-tracktitels, misschien Apoptygma B.
|
U2: One misschien?
In het album Innuendo uit 1991 van Queen zijn btw wel nummers met subtiele verwijzingen dat Freddie zou sterven. |
Pearl Jam - Go
Het handelt niet enkel over aids maar er zijn wel wat hints in te vinden. |
Festering Corpse Fetus Diarrhea - AIDS is the cure (for homosexuality)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee die bestaan niet meer en Cesco was er uit gevlucht! Hoewel hij wel hits als 'I only like rock and roll' heeft geschreven.
|
De soundtrack van de film "Team America World Police" bevat als 't goed is een heel mooi nummer over aids. Als ik me niet vergis was de titel "Everyone has AIDS".
|
Malevolent creation-Injected sufferage
M.o.d-A.i.d.s (zie sig) Fuck...I'm dead-Inject me with aids |
Citaat:
|
acda en de munnik; niemand sterft aan liefde (maar aan alles er om heen)
|
is dat een grapje ?
|
bijna het gehele Queen - Made In Heaven album
|
Citaat:
De rest stamt uit vroegere jaren. Let me live rond 1980, beautiful day 1982 of eerder, Heaven for Everyone uit 1987, Made in Heaven en I was born to love you uit 1985 van Freddie's solo LP. Alleen Motherlove gaat echt over het sterven.(maar of ze er ook de Aids mee bedoelen) |
Topic = Aids , HIV
Naam = Back Door Man Post = is dat een grapje ? HAHahahhhhhhAaaHAHAHAHHAHAHhahahaAHAHHAHAggahhaHAHAHHAhaahahhaaaaHA |
aids is wel een vette leidraad in je leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
david cross - if baseball had AIDS! on them |
Citaat:
|
Citaat:
|