![]() |
Koortslip
Heb jij wel eens last van een koortslip? Zo'n vies, etterig dingetje op je lip wat hartstikke besmettelijk is. Het is een virus wat in je lichaam blijft zitten en er nooit meer uitgaat.
Ikzelf niet, en wil het nooit krijgen ook. |
Nog nooit gehad.:)
|
ja, ik heb weleens last van een koortslip.
het is niet zo erg hoor, behalve dan dat ik nu niet mee kan doen aan een onderzoek voor een vaccin tegen herpes..wat ik dus wel graag wilde. |
Wel eens gehad, maar ik krijg 't alleen als ik erg ziek ben geweest (enige keer dat ik me kan herinneren was toen ik uit Noorwegen terugkwam met een zenuwontsteking in m'n keel waardoor ik niet meer kon slikken).
|
Ja heb ik wel eens gehad. De laatste keer was in oktober.. maar ik heb het eigenlijk niet zo vaak. Idd alleen als ik heel ziek ben.
|
ik heb dr vrij regelmatig last van...ben dr net van 1 af gelukkig
ze komen altijd wanneer ik ze niet wil :s |
Nee, gelukkig nog nooit gehad *klopt af*.
|
jup soms wel :) En ik heb het doorgegeven aan mijn vriend (y) :cool:
Maar goed, snel Zovirax erop en het is zo weer weg |
Nog nooit gehad gelukkig :)
|
Ja, dankzij een ex met een brein zo groot als een erwt en ik, die zich te snel laat overtuigen door een of andere debiele rede :D
Kheb een jaar lang elke twee weken een uitbarsting gehad, gelukkig is het nu al maanden weg, maar zo eens in de paar maanden komt het weer opzetten :s |
Héél zelden... en nooit vreselijk erg, gelukkig.
|
Helaas wel :o
Heb dan ongeveer een week zo'n bult op m'n lip zitten, gelukkig hoogstens 1 keer per jaar. |
Nee, gelukkig zeg. Ik zoen niet met de halve wereld gelukkig. :p
|
1 keer gehad
2 jaar geleden :) of 2,5 of 3 ofzo :p |
Citaat:
|
Citaat:
Het hoeft idd niet door zoenen te komen. |
Citaat:
|
Nope :)
|
Citaat:
of als de weerstand lager wordt.. ik heb dr ook wel eens 2 gehad :s ziet er echt niet uit...mijn lip is nu weer aant herstellen van eentje die net een week weg is |
miss 1 of 2 keer gehad, heb dus maar nee gestemt :)
|
nope
wel een puistje op mijn lip maar verder niet hoor :) yay |
Citaat:
|
Citaat:
Heeel erg vervelend zijn die dingen, maar meestal na twee dagen weg als je ze n beetje uit laat drogen enzo. // offtopic Hmm, dit topic doet me denken aan South Park - 210 - Chickenpox :p |
Ja, heb ik weleens gehad toen ik ziek was.
|
Mja, dat heb ik spijtig genoeg heel af en toe wel eens. 2 maand geleden ook weer :(
En het komt zeker weten niet door zoenen, voordat ik had gezoend heb ik 't ook al gehad:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had het ineens.. :s
|
Citaat:
|
Nog nooit last van gehad :)
|
Citaat:
|
Ik heb het al zo lang als ik me kan herinneren, gemiddeld twee keer per jaar en inderdaad als mijn weerstand laag is. Ik heb wel gezoend met een koortslip maar nog nooit heb ik de ander 'besmet'
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:33. |