![]() |
Oil & Vinegar
Ik kon niks in de search vinden dus ik open gewoon een topic. :D
Wat een geweldige winkel! Als ik een rijk persoon was, zou ik 'm echt helemaal leegkopen. Vooral de Tzatziki en de Spaghetti melange zijn mijn persoonlijk favoriet. Kom jij er wel eens? En wat koop je dan? Of vreet je alleen maar alle probeerbakjes leeg? :D |
Ik heb er geloof ik een olijf-lepeltje van, en zeep en massage olie, maar verder niets te eten... Moet er toch eens naar binnen gaan :)
|
Nog nooit van gehoord. In welke steden zit het allemaal?
|
http://www.oilvinegar.com/ov.nsf/home.html
Tadaah! (y) |
ja, in Groningen zit er ook 1. Wel lekker, en leuk om weg te geven.. heb er al heel wat "kadootjes" weg gehaald. (y)
|
Die lui keken mij zooo minachtend aan, ik dacht daar kom ik dus nooit meer! :p
|
Jaaa, dat is de favoriete winkel van m'n moeder.:D Ze koopt daar best veel dingen, onder andere verschillende soorten olijfolie, maar ik proef daar niet zo heel veel verschil tussen.:s
|
Als ik zin in lekkers heb en in de stad ben loop ik daar wel eens naar binnen.
|
Ja daar is het leuk :)
Mijn moeder is helemaal verslaafd aan die winkel en ik vind m ook erg leuk. Ze hebben een hoop lekkere dingen, leuke cadeautjes en je mag nog alles proeven ook (y) |
ja in arnhem zit ie ook
<3 |
Die zaak zit ook in Leuven en ik heb hem hier echt nog nooit gezien. Maar eens langs gaan als ik weer geld heb dan :)
|
Ik loop er weleens langs maar ik vind het er onaantrekkelijk uitzien.
|
Maar goed, gezien de reacties klinkt het wel als een winkel waar ik eens een goed verjaardagscadeau voor mijn moeder kan scoren.
|
Ik had er nog nooit van gehoord. Ga er binnenkort misschien wel eens een keertje kijken.
|
Ik vind het wel een leuke winkel, alleen ik koop er nooit iets. :s
|
Ik loop er af en toe binnen, en dan eet ik vooral de bakjes leeg ;).
Af en toe koop ik er ook wat, maar alleen cadeautjes. Voor m'n moeder heb ik bijv. een champignon-schoonmaak-ding gekocht. |
Me ouders kopen, ik eet de probeerbakjes leeg. (y)
|
Ik ben wel eens in de Oil & Vinegar-winkel in Maastricht geweest. Ik vond de schaaltjes en kommetjes die ze er hadden wel leuk, maar van het etenswaar zou ik niks kopen.
|
Tsatsiki is ok heerlijk! Maar in Griekenland is het nog 10 keer lekkerder.
Ik heb er nog nooit van gehoord. |
als we in arnhem zijn gaan we voordat we gaan zitten daar altijd ff naar binnen alles opvreten ;)
|
dith hij zit ook in eindhoven :)
gewoon in de stad tegenover de scapino enzo dacht ik |
Citaat:
Ik heb er nog nooit wat gekocht. :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
nooit van gehoort/gezien
|
Ik vind het vooral leuk voor cadeautjes. :)
|
Wij hebben um ook hier in Delft, maar ik ben er nog nooit geweest.
|
haha die winkel in nijmegen ben ik al 50 x voorbij gelopen...
nu weet ik pas, maar wat voor nuttige dingen kan je daar kopen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |