![]() |
National Treasure
Heeft iemand al iets over deze film gelezen? Recensies ofzo? Ik heb een voorstukje gezien en het lijkt me eigenlijk wel wat! Maar dat heb ik vaker gehad :s
|
|
Ik denk dat het een beetje Indiana Jones en Lara Croft-achtig wordt, maar ik houd van dat soort films, dus dat wil ik zeker zien. :cool:
|
THERE'S A TREASURE MAP ON THE BACK OF THE DECLERATION OF INDEPENDENCE AND I'M GONNA STEAL IT
Kan misschien nog wel leuk worden als je in een goede (lees=lachwekkende) bui bent. |
Tja, hij is best aardig. Idd hier en daar een doorzichtige propagandafilm, maar dat stoort niet enorm. Acteerwerk is redelijk. Verhaal simpel, maar doelmatig. Special FX goed genoeg. Al met al een redelijke film: 6.0/10
|
Hij is best leuk, niet super, maar wel leuk om te kijken hoorrr.
|
hij lijkt me vet leuk alleen de reacties hier zijn nou niet bepaald overweldigend enthousiast :(
|
Ik heb hem zaterdag gezien, het was wat beter dan ik verwacht had. Het is dat ik er werk en niks te doen had dus toen maar mee ging kijken, ik zou niet uit mezelf zijn gegaan eigenlijk... En ik blijf een hekel hebben aan nicolas cage.
|
Ja, heb ik wel wat van gehoord van deze film, maar die vaste crew doet weer mee, dus zal wel weer saai zijn, ik ga veel liever naar de grote Constantine of Star Wars film :|
|
Is dit niet zo'n nieuwe Bruckheimer productie??
|
Het lijkt me best wel een geinige film. Alleen dan meer iets om een keertje te huren als hij op dvd uit is dan om hem in de bioscoop te gaan kijken.
|
Ik heb em gister gezien en vond em echt heel goed. Vind sowieso Bruckheimer erg goed :P beetje actie. Zeker grappig :D
|
ik denk dat ik m van het weekend wel even ga bekijken :)
|
Zo'n film van 13 in het dozijn.
Ik ga hem dus neverrrrrrr nooit niet kijken. Ik verwacht goed acteerwerk in een film. Niet nutteloze actie. Tenzij het een Japanse film is met vette gevechten!:D VERSUS!!!! |
Citaat:
anyway, hij lijkt me 'wel grappig' :) . |
Ik heb de trailer ervan gezien, maar hij kwam behoorlijk saai over. :s
|
ik vond hem echt supergaaf :D
maar ik hou wel van raadsels |
Ik hou wel van zulk soort films. Niet te moeilijk plot, gewoon geschikt om lekker simpel 2 uur vermaakt te worden. (y)
|
Citaat:
|
Ik ben er zaterdag heen geweest en het is echt een vette film!! :cool:
Inderdaad beetje Indiana Jones/Lara Croft achtig. Erg spannend en vermakelijk (y) |
Het leek me een mwah-mwah film, en nicholas cage is ook niet mn favoriet, dus ik ging met lage verwachtingen naar de bios. En toen viel het wel mee :)
|
hmm nee, lijkt me echt helemaal niks dus deze film..
in de trailer zag ik: standaard verhaal, standaard actie scenes, standaard donkere grotten en standaard romances... (n) meteen richting videotheek graag |
Citaat:
maar hij is best leuk |
Ik heb hem gisteren gezien en ik vond het een toffe film, vooral ook omdat ik eigenlijk verwacht had dat men al veel eerder n film zou maken over de vrijmetselaars...maar toch, leuker nog dan ik eigenlijk verwacht had van Jerry Bruckheimer...en Nicholas cage doet het ook wel leuk...die bastard krijgt wel vaker leuke rollen...
Al met al goede flimtechniek, niet spetterend, maar wel goed...veel fouten gevonden alleen, stuk of 8, wat eigenlijk niet hoort in n film van die grootte vink :P...maargoed. het verhaal zat wel goed in elkaar, maar het had dieper uitgewerkt kunnen worden, de raadsels e.d. worden een beetje TE simpel opgelost...anders zou natuurlijk die film veel te lang duren...maar toch, dat is wel zonde... maar zeker wel de moeite waard om een keer te kijken... |
Citaat:
Ten tweede: bij deze film is de vrijmetselarij slechts instrumenteel gehanteerd. Bijna alle 'vrijmetselaarachtige' dingen zijn van die typische zaterdagavondgespreksonderwerpen - je kunt er vrijwel niets mee. |
Het was wel 1 van de betere zaterdagavond vooraf een biertje doen films die de laatste tijd zijn uitgekomen.
|
Hij is best leuk, gewoon een relaxte niet nadenken film..
Inderdaad zoalsIndiana Jones, maar niet van datzelfde niveau.. (Geen een film van dit genre tipt aan Indiana) |
Mijn maten geloofden mij niet dat die piramide op het dollarbriefje écht op et dollarbriefje staat. Tot ik er 1 liet zien. Mja iets met bier misschien, maar ze waren best verbaasd :)
|
ik vond het nog best een aardige film. verwacht er alleen niet teveel van.
ik begrijp alleen niet met wat voor insteek iemand nou zo'n film gaat maken... :s |
ehm een verhaal/legende die al bestond? denk ik dan.
|
Citaat:
|
Ach, geen hoogstaand verhaal, niet geweldig gespeeld.
Het is gewoon een lekkere film vol onzin waar je op een avond heen gaat als je niks te doen hebt. Prima vermaak! |
Hij is me erg goed bevallen :) geen super verhaal/actie/fx/etc maar toch érg leuk :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:44. |