![]() |
buikpijn....:S
Hey hey,
ik had ff een vraagje aan jullie. Ik ben vannacht voor het eerst met mn vriend naar bed geweest en het was allemaal wel lekker enzo, maar ik heb nu hele erge buikpijn...:S:( Heeft dit iets te maken met de seks die we vannacht hebben gehad of is dit gewoon toeval??? thnx alvast!!! Jet |
ik heb soms ook wel een beetje buikpijn na de seks, maar da's altijd van het te hard bezig zijn geweest.
aangezien het de eerste keer was neem ik aan dat jullie niet keihard zijn bezig geweest? wat voor buikpijn is het eigenlijk? krampen? |
he meisie
dat heb ik ok gehad alleen werd ik wel ontmaagd en ik weet natuulijk niet of jij dat ook die nacht werd.. dus maar meestal is dat bij ontmaagding wel gewoon er komt niet elke dag een grote paal in je :rolleyes: :| hahaha dus maar ben je nu door hem dus ontmaagd of niet?? |
jah ben door hem ontmaagd...
tis wel constante buikpijn, maar af en toe steekt het ineens heel erg.... K had nl eig verwacht dat het op dat moment pijn zou doen, maar dat deed t dus niet....... maja nou heb k dus nu buikpijn :( |
Geen pre-menstruatie buikpijn?
|
jah
dat wou ik net ook zeggen het lijkt er heel erg op dat je ongesteld word maar dat ligt er aan voel je deze buikpijn ook als je ongesteld word of bent geweest?? |
neej k heb eig ook nooit buikpijn als k ongesteld moet worden, maar t zou idd kunnen, alhoewel ik het net geweest ben...
|
Hmm, zou er mogelijk door kunnen komen. Ik heb meestal wel even/voor langere tijd last van m'n buik na de seks. En neen, daarvoor hoeft hij heus niet als wip-wip.konijn tekeer zijn gegaan.. m'n buik is gewoon behoorlijk gevoelig (voelt daarna ook vaak wat 'hard' aan, en de pijn is vergelijkbaar met die van een menstruatiepijn). Misschien is dit mogelijk bij jou ook het geval, hoe dan ook, niets ernstigs lijkt me zo:)
|
Citaat:
maak je maar geen zorgen het is dat vast want anders zou het nu allang over moeten zijn gegaan of is dat al zo :| |
L&g?
|
Misschien heeft t te maken met de spanning die het heeft opgewekt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41. |