![]() |
lied van vriendin
hier een nummer die een vriendin van mij heeft gezongen...
ze zingt dit echt... ik kreeg er iig kippenvel van... :bloos: graag jullie mening cassandra |
Hij is aan het dowloaden ben benieuwd !
|
hij vroeg niet waar ik hem op wou slaan nu ben ik hem straks kwijt :confused: :confused:
|
uhh..
|
Ik heb nog steeds buikpijn , en ze zingt een beetje hijgerig.
Verder kan ik zelf veel leuker zingen :eek: Doeeii |
hEEFT ZE DAT ZELF GESCREVEN :eek: :eek: :eek:
|
omg en nu lach ik hardop :eek: (y)
|
hmm, goed voor amateurtje
|
ja, lekker zacht op de achtergrond.
|
:confused: Amateurtje ?!
|
Citaat:
|
Wat ééntooonig!
|
ik vind het niet slecht eigenlijk
|
ik vind dat ze heel mooi zingt, alleen...
ze slikt af en toe precies letters in, op het eind van woorden.ze wilt er soms van af zijn en zegt daarom woorden vlak voor een rust veel te snel en onafgewerkt. heel af en toe ook wat hijgerig zoals iemand anders al zei:) ik vind af en toe de uitspraak ook wat foutzitten.. maar met oefenen op dat taalgebruik en misschien de manier van ademhalen tijdens het zingen?kan zij volgens mij heel goed worden:) is ze even oud als jij? voor 16 jaar is dit echt heel goed volgens mij |
Citaat:
|
Citaat:
|
I felt he found my leathers :D
articuleren, trut :mad: |
Pfft
Wat heb ik een hekel aan dat nummer. Wie het ook zingt. |
Is ze buitenlands :confused:
|
Ik denk een bubblin' chick
|
ze is 14...
maar dit nummer is al een tijdje geleden opgenomen... en nu zit ze op zangles ensow... ze zingt nu wel een stuk beter... en idd ze zingt et beetje hijgerig en spreekt et niet sow goed uit... maar ze heeft wel een hele mooie stem vind ik... |
Okay fijn om te weten dan ! :)
|
aaah volgens mij ben je het stiekem zelf
|
deze topics moeten op ARTistiek en niet op muziek :)
|
Citaat:
|
soms wat aparte uitspraken
soms beetje valse lucht mooi gezongen verder lekker rustige versie, toch mis ik een beetje het "explosieve" moment, deze blijft constant zachtjes maar is mooi voor rustige situaties / dinermuziek ofzo |
Zelfs de kat van de buren jankt nog mooier :eek:
|
ze zingt mooier dan t gemiddelde 14 jarige meisje (y)
|
kvind het mooi
verder is iedereen onnodig debiel aan het doen |
Tis mooi, gitaarspel vooral, maar ze heeft ook een mooie stem idd. Articulatie kan idd wat beter.
|
Gitaar is mooi. Het is wel goed, maar goed idee dat ze op zangles is gegaan. Maar vind het toch een beetje kaal klinken, maar dat kan ook aan me bagger boxen liggen. Me bose systeem is kapot :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet echt netjes opgenomen.. links gitaar rechts zang gitaar er zacht zang nog al bij de pieken krakerig nehj
beetje pphlea phlahe gezang en whef his song. |
mag ik als miereneukerig conservatorium kutje even commentaar geven?
aan het meisje van 14 1- als je eens rechtop gaat staan 2 - je onderkaak los maakt 3 - vooral niet gaan pitchen ( moeilijker gezegd dan gedaan, houd in dat je niet je keel moet aanspannen om hogere noten te halen, je moet die noten halen met behulp van ademsteun en meer lucht) 4- niet gaan vibreren 5- je adem door je heen laten vloeien, je slikt je adem in, waardoor het krampachtig klinkt 6- langzaam eerst de noten zuiver zingen 7- probeer wat meer adem te geven, waardoor je luider zingt ( niet harder), als dit niet lukt, moet je rechtop gaan staan, met je kin naar onder 7- als je hoger komt moet je meer lucht geven, maar niet harder gaan zingen 8 gebruik adem steun - dit houd simpel gezegd in dat je veel adem neemt, maar niet alles gebruikt, hierdoor heb je nog een laagje lucht over in je longen, dit komt ten goede van de toon en relaxte klank 9 - lange zinnen maken, niet eerder afkappen zo, dit moest er f uit... ook gelijk mijn aller eerste post in scholieren.nl als iemand comentaar heeft, alsjeblieft :) joog |
Citaat:
|
basically hetzelfde, maarja,
mijn leraren zijn ook zo, en dan ga je hetzelfde denken over hoe je iets zou kunnen verbeteren. jammer genoeg valt er een hele hoop te verbeteren aan dat meisje, als ze dat zelf wilt, maar ze volgde zelf zangles, dus ik denk van wel |
Citaat:
het is scholieren.com :nono: jah, ok... hij linkt wel door, maar toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
is hier verder nog iets aan gedaan qua afmixen? Zo niet, dan vind ik het eigenlijk best wel verrekte goed voor iemand die zo jong is en nog geen les had. (y)
Al moet de uitspraak nog wel iets beter op sommige plekken. |
Citaat:
p.s. is dit niet meer iets voor muziek? of zit ik nue helemaal fout |
Citaat:
|
ze heeft zelf wel een mooie stem, maar ze maakt zoals iemand hierboven alz ei de woorden neit af, wat vrij storend is.
|
whaaahaahaaaa neeeee.... nog een liedje verkrachtt...
|
misschien is idols wat voor d'r :P
|
Ik dacht altijd dat het "Strong in my pants with his fingers" was :eek:
Aight, ik kan niet zo zingen. |
ik wil wel eens weten hoe ze vooruit is gegaan, nadat ze zangles kreeg.....
dus laat maar horen meisje :p |
Heel mooi hoor. (y) Het enige minupunt is dat ze het laatste woord in de zinnen niet afmaakt.
|
Citaat:
en over het nummer zelf: er mag iets meer 'pit' in, het blijft te eentonig Zeker als je het origineel kent en ze moet de woorden afmaken en niet halverwege afmompelen en letters spreek je niet uit als leathers ze blijft constant op dezelfde toonhoogte, jammer |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01. |