![]() |
Lichaamshaar
JAh kweet dat t btje vaag onderwerp is maar k wilde eens ff kieken wat jullie er van vinden....
Mn vraag is..... is t erg als jongens hun lichaamshaar bij knippen.... niet weg sgeren dus... maar gewoon all1 een btje bijknippen.... word namelijk nog al eens een btje GAY gevonde... En dan bedoel k bv borsthaar en okselhaar GEEF JE MENING:P |
Met bijknippen is niks mis, en het is al helemala niet gay. Helemaal wegscheren ben ik zelf niet zo'n fan van.
Beter bijknippen en gay genoemd worden dat er helemaal niks aan doen, moet je maar denken :) |
Citaat:
|
Jah hoezow????
Geest van een klein kiend hoor:P |
Citaat:
|
ik vind er zeker niks gay aan.. als het maar bij bijknippen blijft toch , zeker van het okselhaar , en van dat haar op je benen blijf je ook af ;)
verder vind ik borsthaar wel afschuwelijk , en heb er geen probleem mee als ie dat eraf haalt.. :D |
agg jah niet ieder1 is zow perfect als jouw he... dat hedde mej.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k zou maar huilen....... heeel hard huilen
en dat hedde mej soms.... betekend dat heb je wle eens he |
Citaat:
|
Ow dat is goed dan zou ik vanaf heden dag ABN gaan praten..... als jullie dat verdraagzamer vinden... dan vind ik dat wel acceptabel om te doen....als ik jullie daarmee op kan vrolijken
ZOW BETER???? |
Citaat:
|
goh dat is 1 zinnetje een soort stpwoordje..... en t is nie eens uit mn eigen dialect joh..... nie zow snel op je teentjuhs getrapt zijn....
|
Citaat:
Ontopic: Ik vind het niet gay als een man alles een beetje kort houdt. Hoewel ik het in de meeste gevallen niet nodig vind. Zeker oksels mogen in principe gewoon zo blijven als ze zijn. Het scheren van oksels (bij mannen!) vind ik wel echt een minpunt. Niet gay, gewoon onnodig en vaak niet mooi. |
en trouwens k vroeg all1 ff om jullie mening oevr iets.... geen aanmerkingen op mijn manier van typen:S:S.... anders had k daar wel om gevraagd
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Ik vind het niet 'gay' om als jongen je haar bij te knippen. Ik vind dat je dat zelf moet weten. |
owkeey k weet genoeg en t typt snel en IK vind t nie lastig om te lezen dus nie zeuren.... TOPIC SLUSS ... GESLOTEN
|
*opent alsvast een breezer*
Ontoppic: ik vind er niets gay aan om het bij te houden. Alsof alle homo's het bijhouden? (Zou best kunnen maar lijkt me sterk) Zelf knip ik het af en toe, zowel boven als onder. |
Citaat:
Ontopic: bijknippen is oké |
bla..bla..bla'
sjonge jonge.. Ik vind bijknippen oké ... |
Citaat:
de geemancipeerde man ;) het ziet er gewoon beter uit als je het een beetje bij houdt vind ik... nothing to worry about |
Daar is toch niets gays aan, een beetje bijknippen maakt toch niet uit, zolang je je benen maar niet scheert.
Laat die andere gasten je maar gay noemen, beter verzorgd eruit zien en gays genoemd worden als van die struiken en wier op je lijf. (y) |
Vind JIJ het gay? Want dan moet je het niet doen.. of juist wel uiteraard. Doe fijn waar je jezelf het beste bij voelt, lekker boeiend.
|
Haha, wat een mafkees. En ja het is gay. Maar het lijkt me niet dat jij je daar druk over kan maken, of wel soms?
|
Nou ik vind het helemaal niet gay hoor juist beter :)
Alleen beenhaar mag blijven want dat vind ik wel net iets te ver gaan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54. |