![]() |
waarom is iedereen altijd zo tegen goedkope (bristol :-s) schoenen
ik lees hier op dit forum dat de meeste mensen het niet zo hebben op goedkope bristol en scampino schoenen.
maar is daar zoveel mis mee.? bedoel ik studeer heb weining geld en koop heus geen dure leren schoenen, ik heb vaak zat leuke schoenen ook van plastic en die zien er heus niet uit alsof ze van de markt komen.. en ik koop ook vaak zat een leuk shirtje op de markt, daar is toch niks mee.. wilde het even kwijt, omdat ik er weleens over lees hier :) |
post maar eens een foto, en ik vind het knap als je op de markt leuke dingen vind,
Bristol heeft bijna nooit leuke schoenen, de enige schoenen die ik daar heb gekocht zijn nep alstars, en sluttie schoentjes, maar die lagen ook binnen 3 dagen uit elkaar, (kwaliteit sucks) |
Ik loop ook altijd met plastic zakjes om mn voeten. Niks mis met plastic.
|
Lelijk en baggerkwaliteit. Redenen genoeg lijkt mij.
|
je krijgt er riekende poten van :nono:
|
bristol moet dood :(
|
haha oke
tjah de kwaliteit is misschien niet altijd geweldig als je dr lang mee wil doen, maarja ik wissel vaak van schoenen :-) en op de markt koop ik vaak van die spaghetti hempjes voor onder een shirtje ofzo, die zijn goedkoop en oh -zo handig. ik heb er zelfs al eentje 2 jaar en is niet eens kapot :D |
omdat ze naar rottende piem0ls ruiken.
|
omdat het lelijke kutschoenen zin. die op maat gemaakte mongolenschoenen zijn vaak nog mooier :rolleyes:
|
hahahah :(
|
Er is opzich niets mis mee hoor!
Ik koop bijkans al mijn schoenen bij de Bristol, Scapino of Ziengs. Het zijn gewoon fijne winkels; aardig personeel en een brede collectie en daarbij is het ook nog erg goedkoop! :) Vooral als je vier kinderen als ik hebt is het fijn dat er zulke winkels zijn. Al beginnen die oudsten steeds meer een eigen, vaak veel duurdere ;), smaak te krijgen. Mieke |
Citaat:
Werk je in n mortuarium of ben je in Atjeh geweest? :confused: En ontopic: volgens mij zijn er best grappige scapino schoenen die niet zo snel gaan vervormen, ruiken en toch wel n maandje meegaan. Ik heb ook wel eens een tijdelijke ahmobiel simkaart, so what. Lui zijn is behelpen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar die schoenen: 1x ermee voetballen --> zolen eronder uit geschopt. :mad: Voor mij alleen nog maar uber-hoog geprijsde Nike's die nog ouderwetsch door Aziatische kindertjes in elkaar genaaid worden. |
Citaat:
oh dat lijkt me lekker :o |
Citaat:
|
Bla bla bla.. ik weet niet wat jullie met je schoenen doen maar ik heb mijn bristolschoentjes 4 jaar en ze zien er nog goed uit
|
Citaat:
bek dicht smurfjanus :eek: ik wil het niet horen! |
Citaat:
het aantal undercuvers is nu toch een beetje té:(:( |
Citaat:
|
ik hou van je!(l)
:( |
|
Citaat:
|
ik bestel mun kisten gewoon in de large net zo makkelijk :D
|
Plastic schoenen :rolleyes:
|
Citaat:
tis ook niet echt origineel meer ofzo... |
Citaat:
post dan maar eens vlug een foto:eek::mad: |
|
Hee bij die meeting was ik ook ! :)
|
|
Ja echt leuke foto rox , komen je krullies goed in uit (y)
|
Citaat:
|
Hmhm dit kan ook wel in het schoenen topic. Zeker gezien de reacties.. (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |