![]() |
help me
Wie kan me helpen????????
wie kan voor me max vragen verzinnen die ik moet vragen aan een wethouder of iemand die lid is van een gemeenteraad of deelraad??? het is voor een intervieuw. (y) plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz |
Een beetje duidelijkheid scheppen zou geen kwaad kunnen....
|
Ik moet 20 vragen hebben,die ik moet vragen aan een wethouder/of iemand die lid is van de gemeenteraad/of iemand van de deelraad.
wie kan voor me 20 vragen verzinnen????? :nono: |
Citaat:
|
Je moet vragen stellen die je zelf interesseren
Je kan wel vragen van "wat voor opleiding heeft u gedaan" maar als je dat niet wil weten moet je dat niet vragen. Vragen die je wil stellen kunnen ook mooi gaan over een onderwerp wat je aanspreekt. Bijvoorbeeld hondenpoep ofzo in de gemeente "wat vind u nou van alle hondenpoep op straat?" Dat kan namelijk ook :) |
Citaat:
|
Neem aan dat je een doel hebt met het stellen van de vragen, en dat het over een bepaald onderwerp moet gaan. Lijkt me toch niet zo moeilijk om zelf even te bedenken? Of wil je dat ik jouw huiswerk ga maken (ja)...
:nono: |
Uit pure verveling :
1. Bent u wel eens in de tweede kamer geweest? 2. Heeft u daar ook wel eens gesproken? 3. Wat is uw lievelingseten? 4. Vind u dat jongeren in onze gemeente genoeg inspraak hebben? 5. Van welke partij bent u lid? 6. Vind u onze gemeente leuk? 7. Als je onze gemeente een kleur toe zou moeten kennen welke zou dat dan zijn? 8. Wat is uw lievelinsdier? 9. Als u van een andere partij lid zou zijn welke zou dat dan zijn? 10. Wat vindt u van Wilders? 11. Wat vindt u van de Moord op Theo? 12. Wat is uw lievelinsminister? 13. Hoe goed bent u bevriend met de belastingsdienst? 14. Verdiend u net zoveel als de burgemeester 15. Mag ik uw handtekening? 16. Wat vindt u het liefste aan onze gemeente? 17. Vindt u dat ook zo vies, in de hondenpoep stappen op straat? 18. Doet u aan sport? En is er ook een politici voetbal team? 19. Wat vindt u van de burgemeester van onze gemeente? 20. Wat vindt u van de speerpunten van de gemeente die deze heeft gesteld voor het komende jaar? 21. Moet er niet meer voor de jeugd gedaan worden? 22. Vind u mij aardig? 23. Als u zich verveelt, welke film kijkt u dan? 24. Heeft u kinderen? 25. Zo ja, kijken die ook Sponge Bob Square Pants en vindt u dat ook zo verschrikkelijk?! Bedankt voor dit interview. :p |
zozo creatief hoor :cool:
|
wat is je favoriete
-huisdier? -kleur? -muziek -band :p |
Citaat:
|
dit is geen huiswerkforum, gebruik je eigen fantasie een beetje ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |