![]() |
HET PERFECTE GEZICHT-onderzoek
heey!
Ik smeek jullie doe mee aan een klein onderzoekje. Het is voor mijn profielonderzoek, dus best wel belangrijk! Het enige wat je moet doen is ff naar deze website www.gezichtsonderzoek.tk daar staat alle informatie, daarna doe je het onderzoek en kun je het opsturen naar mij, maar het kan zijn dat dat het niet doet, dus het liefst heb ik dat je het onderzoek doet, daarna kopieert(dus nog niet op submit drukken!) dan hotmail opent, en plakt en opstuurt naar gezichtsonderzoek@hotmail.com. Dat zou echt suuuuuper zijn, want dan komt het zeker weten aan en ben ik je eeuwig dankbaar! pleez!!! en als je het niet voor mij doet, DOE HET VOOR DE WETENSCHAP!! liefs |
vooruit
maar kun je die submit knop niet even fixen? moet ik het weer anoniem gaan sturen via een site enzo :p haha dat twee keer aanklikken en dan alles moeten wissen daaaag hoe meot ik alles kopieren zeg overtikken de groeten hoop dat je hem toch hebt ontvangen maar dat 1 -10 vind ik te uitgebreid wat is het verschil tussen een 3 en een 4? tis wel een soort zoek de verschillen he? maar het is toch algemeen bekend dat 'het' te maken heeft met symmetrie? of heb jij je eigen theorie ontwikkeld? :cool: trouwens. 1 van die gasten lijkt op een oude bekende :D |
heey echt bedankt dat je hebt meegedaan, het is allemaal goed aangekomen!!
Je hebt gelijk het heeft te maken met symmetrie, maar dat is helemaal niet het belangrijkste. In mijn onderzoek heb ik daar niet eens op gelet, want symmetrie heeft er echt weinig mee te maken: iemand die symmetrisch is kan toch lelijker gevonden worden dan iemand die asymmetrisch is. Ik mag er natuurlijk verder niks over zeggen, maar als je de resultaten van het onderzoek wil en de uitleg erbij, moet je ff een mail sturen met je echte emailadres;) btw ik ben echt niet technisch, vandaar de site met al haar onvolmaaktheden...ik heb mn best gedaan iig! |
Edit:
Slap onderzoek hoor. Het verschil aangeven wat je mooier vind, het linker gezicht (normaal) en het rechter (met de computer bewerkt ). Lekker realistisch. En nog steeds vraag ik me af wat het op psychologie doet. |
|
Citaat:
misschien zou het beter op lifestyle of l&r passen... maja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alsof jij nooit inschat of iemand er eerlijk uitziet, of vriendelijk. |
suf, ik dat doen en dan moet je via outlook een email sturen, wat ik niet gebruik. Maja, jmmr dan.
|
iig heb je als het goed is mijn mail met mijn uitkomsten
|
Ik denk niet dat dit op psychologie hoort.
Beetje slap onderzoek hoor, de ene foto wel bewerken en de andere niet. :o |
over dat 'slap onderzoek':
het is maar een profielonderzoek hoor wat verwacht je dan? |
Dit is dus typisch een voorbeeld van een slecht onderzoek
Jullie gaan te holistisch te werk, varieren te veel en gaan vervolgens heel specifiek de resultaten met een gekleurde statistische bril bekijken terwijl er gewoon niks zinnigs over te zeggen valt. |
Citaat:
Maar op zoveel punten iemand beoordelen... en ook nog eens slechts op een gezicht: - geen kleding - geen andere 'attributen' - geen dingen die die persoon doet. no frikking way dat ik dan "inschat" hoe iemand is. |
kheb m gemaild :)
|
ik heb het bij psychologie gedaan omdat het eigenlijk alleen maar met psychologie te maken heeft: wat vinden wij aantrekkelijk en waarom? waarom willen wij die aantrekkelijkheid? waar moet het anders dan?dat is toch psychologie?
het onderzoek is natuurlijk niet van topkwaliteit, sorry hoor ben ook maar een simpele geest, maar de kritiek die ik tot nu toe heb gehoord slaat nergens op: de fotos zijn expres wel neutraal gehouden( dus zonder bijzaken als make-up, kleren of gezichtsuitdrukking) want daar gaat het onderzoek om! het gezicht en niet de kleren, charisme of innerlijk wat dan ook. Iemand die best onaantrekkelijk is en er lachend en met modekleren opstaat is, vind ik , veel symphatieker dan een supermodel met een pissed hoofd en zwerveroutfit. en je kunt het echt wel heel goed beoordelen, mensen doen het dagelijks, zodra je iemand ziet, beoordeel je hem al, kun je niks aan doen, ligt gewoon in je hoofd. Dat je het niet ethisch verantwoord vindt is een andere zaak. maar goed, ik vond dit onderwerp veel interessanter dan al die andere biologische onderwerpen zoals de agressiviteit van karpers of het weetikveel-stadium van bacterien... oja en ALLE fotos zijn nep , alleen zien sommige er echter uit, maar dat maakt toch niet uit? btw iedereen die heeft meegedaan, echt enorm bedankt! je kan nog steeds meedoen www.gezichtsonderzoek.tk |
Ik heb em ingevuld maar kan hem niet versturen, moet via e-mail en die gaat via mijn outlook en hotmail kan niet meer via uitlook :) Als je em aanpast wil ik hem nog wel een keer invullen.
|
ik weet niet of je nou mijn formulier hebt ontvangen of niet maar dit zijn mn opmerkingen iig nog een keer:
zoek eens naar een onderzoek van Penton en Voak uit 1999. Misschien ken je t al maar die hebben bij vrouwens getest wat voor gezicht ze mooier vonden, mannelijker of vrouwelijker. Dit deden ze met computerprogramma's waarbij de vrouwen een gezicht naar eigen inzicht konden aanpassen... resultaat: vrouwen die ongesteld waren pastten de gezichten vrouwelijker aan en vrouwen in de meest vruchtbare periode kozen een mannelijker gezicht... dit geldt dan voor vrouwen die de pil NIET gebruiken... Past weer erg in de evolutietheorie.... misschien heb je er wat aan... Dit is trouwens betrouwbare info van mn studie Psychologie. T boek waar t in staat is biological psychology van Kalat (8e edtitie) pag 335 als je t wil nalezen... succes met je onderzoek!! |
Zoek niet verder, kijk op mn fotoboek ;)
Kapsones-pimp |
alleen de eerste 2 plaatjes doen het bij mij.. dus kan verder niks invullen :s
|
ik heb hem maar gekopieerd en naar je email gestuurd, hij gaat anders idd via outlook en hotmail gaat dus niet over outlook. maybe toch handig als je dat veranderd op je site. Ik denk niet dat iedereen zin heeft om het te kopieeren namelijk. xxx fantome
|
Lezen ís moeilijk! Ik heb de personen op schaal 1 tot 5 beoordeeld! Dus uhm.. :o
|
Ik heb hem ook verstuurd via Netscape mail.
Maar hotmail kan toch wel via Outlook :confused: |
Citaat:
|
veel te lange test! ben halverwege maar gestopt...
|
ik hoop dat t aangekomen is, wel leuke test! leuk onderwerp voor je profielonderzoek...is dat het zelfde als profielwerkstuk?
|
Citaat:
Nou...zoals je weetheb ik dit ding al een keertje of 3 ingevuld... telkens mislukt... ik heb het beetje gehad! ;) Tjerk |
Citaat:
|
Ik ga hem ook voor je doen hoor!! Succes met je PWS!
|
foto's doen het niet
|
site doet et niet
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |