![]() |
slechte docent Engels
hey,
ik had in het eerst jaar van mijn opleiding het vak Engels, gewoon de basis zeg maar, je kent het wel wat je op de middelbare school ook al hebt gehad. Maar die docent van ons die was echt fout! Volgens mij was het een alcoholist ofzo, een heel zielig mannetje, dat niet alleen keek naar wat er fout was, maar naar alles wat hij in zijn geval anders zou hebben gedaan (dat was dus ook fout, en als er meer dan 1 fout in het practicum had dan had je het practicum niet gehaald en kreeg je geen vinkje!) groetjes, Theodoor |
dus? ;)
|
wat dus? :confused:
|
nou
wat wil je hier mee? |
Ga je baard scheren
|
Misschien moet er een apart "Wist u dat...." forum worden geopend.
|
wat doen jullie nou raar..(n) dit forum is bedoeld voor dit soort topics hoor :nono:
|
Citaat:
|
Er is weinig dat je daar aan kunt doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Doe ik ook nog even een klaagzang over een leraar Engels hoor, komtie:
Mijn leraar Engels op de middelbare school was een vies eng figuur die zijn overhemd altijd te ver open had staan zodat zijn borsthaar dat welig tierde naar buiten hing, daarnaast rook hij ook nog eens niet fris en tot overmaat van ramp kon hij geen Engels. Dat was het |
Mijn docent Engels was een bekakte stresskip, die niet wist dat "asociaal" in het Engels "anti-social" is.
Aan de andere kant had ik geen problemen met hem, aangezien hij het prima vond dat ik altijd in de les aan het niksen was. |
mededeling
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:45. |