![]() |
Welk programma moet terug op de buis?
Wat wil jij nou nog graag een keer zien?
Een bepaalde serie waar je vroeger verslaafd aan was, een spelshow waar je vaak naar keek, iets heel anders? Met dezelfde presentatoren of in een vernieuwd jasje? TS begint: Van mij mogen de tijden van grote (spel)shows op televisie wel tijdelijk terug. Doet ie het of Doet ie het niet, de Soundmixshow, Ron's Honeymoonquiz, Labyrint... er is een periode geweest waarin er praktisch elke avond zo'n show op televisie was (y) De presentatoren van toen mogen van mij blijven, maar het aantal reclameblokken mag sterk verminderen. 1 per show is meer dan genoeg. |
tekenfilms van vroeger!!
Bouli! :o |
de 5 musketiers oid (de tekenfilm)
en die robinson crusoe tekenfilm |
Wellicht niet helemáál wat je bedoelt, maar: Firefly! en dan een tweede seizoen.
|
Married with children
Scrubs South park Ik kijk alleen comedyseries eigenlijk :o . |
commisaris rex :p
TELEKIDS :D |
Get Real, jeugdserie. Ik vond 't echt zo jammer toen het niet meer kwam, het moet teruuuug :( !!
|
Citaat:
one three hill charmed spel zonder grenzen (geen herhalingen) |
Citaat:
|
vroeger zond de publieke omroep (ncrv?) een of andere Robin Hood serie uit. die was echt heel gaaf, ik zou die serie graag nog eens zien.
|
Felicity
|
Citaat:
|
South park moet terug op de buis!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
Simpsons is beter :cool:
|
Citaat:
|
Fort Alpha (y)
|
Die programma's in de eerste post lijken me ook wel leuk om weer eens te zien (y)
En tekenfilms van vroeger, zoals Vrouwtje Theelepel, Maple Town, Teddy Ruxpin enzo.. En series als Everwood, One Tree Hill, Dawson's creek, maar die worden toch nog wel uitgezonden op net5 om de zoveel tijd :) |
Citaat:
|
Telekids
The Sopranos (op een fatsoenlijk tijdstip en dag) |
"We zijn weer thuis!" van Wim T. Schippers 'de pies- en poep- en onankunstenaar van de VPRO'.
http://www.xs4all.nl/~spod/personeel...weer_thuis.jpg |
Ovide en zijn vriendjes :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en pittige tijden, everwood en heart break high :cool: |
Telekids.
|
kreatief met kurk natuurlijk
|
Oz.... :)
Studio spaan :cool: |
De Hunt!!, tenminste als het zo heete.
Was vroeger op SBS6 meen ik, werden mensen in het oosten van het land gezet met een camara en dan moesten ze onopgemerkt naar de kust zien te komen. Vond ik altijd wel leuk, lijkt eigelijk wel een klein beetje op MTV the Trip (y) |
Citaat:
|
Rad van fortuin :o ...t was vroeger altijd zo vet als ze door de prijzenkast heengingen en er super groot speelgoed gewonnen kon worden :cool:
|
telekids!
en wat tekenfilms van wat vroeger kindernet was... |
Wanted :cool:
|
Coby, de mascotte van de Olympische Spelen
|
Fort Alpha
De uitdaging Vrouwenvleugel Fort Boyard Telekids |
Citaat:
|
Citaat:
|
Fort Boyard (weet niet meer hoe je het schrijft)
Wedden Dat 5 tegen 5 Dayzer's |
Citaat:
|
Citaat:
ja dat was ook leuk (y) |
spel zonder grenzen
telekids alle tekenfilms, zoals wikki de viking, boes, dommel, enz ik word al helemaal blij als ik er aan denk :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Boston Public, dat mis ik echt heel erg... Is echt zo'n leuke en mooie serie, hoop dat daar nog eens nieuwe afleveringen van komen!
|
over de rooie (y) geweldig wat sommige mensen wel niet deden voor 1000 gulden.
|
Superworm Jim :o
en die musketier en Crusoe tekenfilms heetten Albert, nummer 5 van de 4 musketiers en Robinson Sucroe en die waren :cool: (y) |
Bewitched.
Heartbreak High. Sex and the City. Beverly Hills 90210. En natuurlijk programma's zoals: Telekids & Ovide. |
Friends!
|
Beverly Hills 90210
Melrose Place |
Citaat:
|
Citaat:
ook de Honeymoonquiz vond ik leuk, eigenlijk alle shows van Ron Brandsteeder wel (behalve laat ze maar lachen..) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:56. |