![]() |
studentenflats
in omgeving amsterdam ben ik alleen op de hoogte van uilenstede een plek met veel studentenflats enzo, zijn er nog mee campussen in amsterdam, liefst dicht bij de uva of gerelateerd, ben beetje aan het zoeken namelijk, alvast bedankt
:) |
Schrijf je in voor die boot, De Rochdale geloof ik. :D
|
kijk dan op www.studentenwoningweb.nl , daar wordt al die zooi verhuurd, ook de kamers van uilenstede.. :)
Ze hebben ook studentencomplexen in diemen, amsterdam noord, osdorp, centrum, zo'n containercampus in stadsdeel westerpark etc .. |
Een kamer in amsterdam vinden is al moeilijk genoeg, laat staan in het centrum voor een redelijke prijs(n)
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee serieus, ik wil gewoon alleen wonen. In het centrum nog wel. Heb nu gereageerd op 2 kamers in de Jordaan, ik hoop zo dat ik er eentje krijg <3 |
oeee Jordaan is geweldig
|
Waarom denk je dat ik er zo graag wil wonen? <3
|
Oh fijn, nog meer stinkende niksnutten in de Jordaan :)
|
Citaat:
|
thanks voor reacties ben al ingeschreven bij woningnet en studentenwoningweb en reageer op beiden, maar dunno of het een beetje opschiet, er zijn altijd wel redelijk wat reacties..
kamernet is wat dat betreft directer, maarja aanbod is wel matig.. qua prijs en wat je ervoor krijgt.. |
Citaat:
Nee, je moet echt connecties of puur geluk hebben wil je een redelijke kamer kunnen vinden in Amsterdam. |
ja dat idee had ik ook al bij woningnet :)
idd rondvragen, maarja dan moet je ook weer mazzel hebben en ik weet niet of er efficientere manier is.. |
Citaat:
Ik zoek een kamer, op loopafstand hier vandaan. Help mij. |
niet te grappig he, ik moet bijna lachen.......
........ ........ |
Citaat:
En misschien heeft iemand wel zoiets van kom toch lekker bij ons wonen :p |
Ga in Enschede studeren, wel een hoop kanslozen mensen op de campus maar je hebt nog wel redelijk flats ertussen staan ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |