![]() |
de kleuren van mijn regenboog
En zo stal je een voor een
de kleuren van mijn regenboog, om ze een voor een weer eerlijk terug te geven. Maar elke keer worden ze vager, tot ze allemaal zijn verdwenen. Dan is mijn regenboog verloren en zul je hem nooit meer zien. enkel hoe ik met de kleuren ook mezelf verlies. ----------------------- Ik hoop dat de metafoor van de regenboog duidelijk is ;) |
Die metafoor vind ik leuk gevonden, de vorm van je gedicht wel wat minder. Ik 'mis' iets op de een of andere manier, je woordgebruik zou specialer kunnen zijn.
enkel hoe ik met de kleuren ook mezelf verlies. vind ik wel mooi. :) |
Ik heb geprobeerd hem te veranderen net, maar daar wordt het niet beter van, dus klaat hem zo. iig bedankt voor je comment. :)
|
Het gedicht is niet mijn smaak, de beelden en de woorden niet.
Maar ik zou één voor één zetten, dan ligt de nadruk iets meer op die handeling, anders lees je het snel fout. |
( dat wilde ik ook, maar onze computert weigert accenten op letters... :( ) Maar misschien weet jij hoe ik dat kan instellen? Want gedichten schrijven zonder accenten is zowiezo al lastig.. :p
|
In Word: Invoegen --> Symbool --> dan je é opzoeken --> invoegen klikken.
Je kunt daar ook sneltoetsen maken. Als het goed is krijg je ook een é door: ' + e (na elkaar wel te verstaan en niet tegelijk) |
Dat laatste hoort standaard op je computer te zitten toch? Maar dat doet die dus niet... En ja, ik kan ook al die dingen invoegen... Maar weet er echt niemand hoe ik dat laatste, van eerst het accent en dan de letter ergens kan instellen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |