![]() |
Manier om contact te zoeken met ex
Ik heb een tijd lang een relatie gehad met een man die nou niet echt bij mij in de buurt woont. Het is nu bijna een jaar uit, maar ik mis hem nogsteeds. Het is uitgegaan omdat hij aan het randje van depressief zijn zat en geen energie had voor een relatie.
Nou kan ik niet gewoon weer contact met hem zoeken. Ik ben nog enorm kwetsbaar bij hem en wil het een beetje voorzichtig aanpakken, maar ik wil wel graag contact met hem om antwoorden te krijgen en om te kijken of er nog enigzins interesse van zijn kant is. Ik kreeg de tip van een jongen om mijn ex een smsje te sturen met daarin de boodschap dat ik een dag eerder voor zijn deur stond maar dat hij niet thuis was. Mijn ex kan daar dan of op zeggen dat ie het jammer vindt dat hij er niet was, of ongeïnteresseerd reageren. Ik weet dan meteen waar ik aan toe ben zonder dat ik weer teveel bij hem betrokken raak. Is dit een goed idee? |
Op zich wel een slim idee ja! :)
Je kunt ook een brief schrijven waar je alles in uitlegt en je kunt ook je vragen stellen natuurlijk! :) Succes ermee! |
ja dat is wel een slim idee. maar je knt hem ook eens opbellen en vragen of hij iets leuks met je wilt doen!
|
t kan ook zijn dat hij de hele dag wel thuis was... dan sta je toch wel een beetje voor joker :bloos:
maar op zich is het idee wel goed, probeer jezelf alleen niet te veel hoop te geven, hoe hij ook reageert. |
Oh ik geef mezelf echt geen valse hoop hoor :)
En ik weet toevallig dat hij op zaterdag nooit thuis is overdag. ;) Daarnaast hoef ik er geen verklaring voor te geven als hij me niet heeft horen aanbellen. Ik weet ook niet waarom hij de bel niet heeft gehoord :p |
Citaat:
Inderdaad. Probeer het contact rustig weer een beetje op te bouwen, en ben er wel zeker van dat hij niet meer depressief is anders maak je nog een x dezelfde narigheid mee. |
Bij het woord man denk ik altijd aan een getrouwde man van een jaar of 30...
|
Deze man is 28 en single. :) Nooit getrouwd geweest of kinderen gehad, dus niet dat soort bagage.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mja, zorg ervoor dat je jezelf niet kwetst. Maar een voorzichtig berichtje kan geen kwaad denk ik. Dan zie je zelf wel hoe het verder gaat.
|
Ik vind het zeker een goed idee. Nu maar hopen dat hij nog contact met je wil...
|
De verandering van je geslacht geeft alweer een hele andere draai aan deze topic
|
Ja sorry, ik ben zelf gewoon een vrouw hoor :)
|
Hoe groot is de afstand tussen jullie?
In dit soort gevallen stuur ik altijd een smsje met zoiets als: "He zus, gaan we morgen nog sporten? Ik hoor het! x" en dat stuur je aan hem. Net doen of je het smsje aan het verkeerde adres stuurt dus. (zorg even dat de namen van hem en van degene aan wie je hem bedoelt hebt een beetje overeenkomen, zodat je kunt zeggen dat je je vergist hebt ofzo) Op die manier is het mij vrij vaak gelukt weer in contact te komen. Je krijgt een sms terug dat hij verkeerd verzonden is en daar kun jij weer op antwoorden. Succes ermee!(y) |
Hmm, ik denk niet dat hij erop zou reageren. En ik wil wel dat hij weet dat ik het echt tegen hem heb eigenlijk. :)
|
dan stuur je direct een sms erachteraan. 'Sorry, verkeerde adres! Maar hoe is het met jou?'
zoiets? Als je het echt recht wilt zeggen, moet je er niet omheen draaien. 'Ik denk nog vaak aan je' Zoiets |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Naar exen teruggaan is nooit goed.. Bijna nooit dan
|
Citaat:
|
Okay, het werkte, en nu weet ik dat hij een vriendin heeft. :(
|
Citaat:
Al lang? Maak je echt geen kans meer? Als je wat wilt, lukt het altijd! (bij mij tenminste) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop dat je er wat aan hebt! (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27. |