![]() |
Hoeveel dagen vier je carnaval?
Vorig jaar heb ik het bijna niet gevierd, maar daarvoor ging ik elk jaar elke dag (en heeeel soms een dagje niet). Dit jaar gaat het vrijdag tot en met dinsdag elke dag worden waarschijnlijk :)
|
Waarschijnlijk bekijk ik de optocht en ga ik een dagje vieren. Dat vind ik wel weer genoeg.
|
Ik ga misschien naar de optocht, verder niets:o
Vind het echt een vreselijk feest:p |
dit jaar denk ik
vrijdag schoolfeest zondag dinsdag 3 dagen denk ik |
Citaat:
|
ik moet de hele carnaval werken :(
|
Ik vier geen carnaval.
|
Alleen de optocht kijken op zondag, waarschijnlijk
Vroeger vierde ik het vijf dagen maar dat vriendengroepje is uit elkaar gegroeid, helaas. |
Geen enkele dag.
|
donderdag van school,
vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag zelf (y):) |
Citaat:
|
Nul, asjeblieft zeg.
|
Donderdag, vrijdag, zaterdag, zondag, maandag en dinsdag.
Maar dit jaar sla ik de vrijdag over denk ik. |
5 of 6
|
5 :cool:
|
3 of 4 dagen
|
carnaval, wat is dat? :p wij vieren dat hier niet, dus ik ook niet :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
weet niet hoeveel dagen, maar in ieder geval GOED!
|
Vrij t/m dinsdag
en voor die tijd zijn er ook al her en der dingen in het dorp te doen ( zoals Häötemetäötegeträöt, de bontje aovendj, boerebroelof enz enz ) |
-Donderdagavond beginen we met een carnavalsfeest op de NHTV ( school waar 75% van de studenten vrouw is :d )
- vrijdagmiddag & avond Breda - zaterdagavond laatste dingetjes aan de wagen doen en daarna in Bavel - Zondagmiddag, optocht en daarna naar de kroeg in Bavel tot diep in de nacht (y) - maandagmiddag: optocht Breda kijken en zuipen - maandagavond: feesten in Breda - dinsdagmiddag: Bavel - dinsdagavond: Breda - woensdagochtend: haringhappen (y) |
Zaterdag, zondag en maandag iig. Vrijdag misschien, dinsdag waarschijnlijk, ligt eraan hoe ik me voel dinsdags soms heb ik wat last van mijn maag door het drinken en moet volgende dag naar school (n) (n)
Als de rest van mijn carnaval goed is geweest, dan ga ik dinsdag waarschijnlijk wel. Maar eerst de zaterdag de 29ste is dat volgens mij, is er kinkelutenbal in Made en dat is nog een stapje beter dan de rest van carnaval. |
zondagmiddag
zondagavond maandagmiddag maandagavond dinsdagmiddag en/of avond |
1 dagje. vorig jaar heb ik het maar 2 uurtjes volgehouden, was al zo superzat :p
|
Ik ben muzikant dus:
- Start: vrijdagmiddag rond 12:00 - Einde: Dinsdagavond (woensdagmorgen dus feitelijk) Aan het einde komt er nooit geen fatsoenlijke noot meer uit mijn trompet; alleen maar een lekkere alocohol- en nicotinelucht komt er vanaf dan... :D Maar ik heb dan wel de gedachte dat het weer mega vet gaaf coowl was! |
Citaat:
|
zie k dan wel :D
|
Citaat:
Wij staan al drie jaar met alle collega's brak te wezen! |
0 :) (en dat nog wel voor n rasechte limburger)
|
Citaat:
|
Zaterdag 5 februari tot en met dinsdag 8 februari zeker :) en misschien begin ik ook nog wel een avondje eerder op de vrijdag. :)
Helemaal naar de klote dit jaar... :p |
iig een dag, hooguit twee
|
Geen. Ik vind carnaval een kutfeest.
|
4 dagen uit non stop van de kaart (y) geweldig
|
3 of 4 dagen.
Ligt eraan of ik het allemaal haal met heen en weer reizen tussen verplichte practica op die dagen |
Donderdagavond t/m woensdagmorgen, je bent limburger of niet :p
|
Citaat:
en standaard op woensdag en donderdag ziek, verkouden of longontsteking, aangezien ik nooit een jas aan heb met carnaval :D |
Citaat:
|
Ik vier dit jaar 1/2 dag carnaval. Alleen de carnavalsviering op school op de vrijdag. De nacht van vrijdag op zaterdag ga ik op vakantie, naar Oostenrijk.
En ik vind het helemaal niet erg. Want ik hou niet van carnaval. :p Ik ga lekker op wintersport, snowboarden! :D |
1
normaal ga ik drie dagen... maar nu moet ik zaterdag naar een lesing voor school en maandag ben ik jarig dus :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben van plan om 5 dagen te dagen.. maar of dat financieel haalbaar is, is een tweede.
A.s Zaterdag eerst een grote pre-carnavalsparty (Elluf Steruren), verder de 'echte' carnavalsdagen: zaterdag t/m dinsdag :D |
Citaat:
Nou, ziek of niet ziek, woensdag moet ik al weer terug naar de kruikenzeikersstad, heb dan om 16.45 uur al weer een college. :p Maja, dat zien we dan wel weer. ;) |
Citaat:
|
Van vrijdagavond tot en met dinsdagavond 23.50 ongeveer. Hele dagen mezelf bezatten in de stad en dan alleen nog thuiskomen om eventjes te slapen om rond 12 uur meestal weer de stad in te gaan. Op woensdag ben ik meestal te brak om ook maar iets uit te voeren, dus ik ben blij met de week vakantie (bravo tu/e :D ).
Maar de weken van te voren, vanaf gisteren (neuzenbal) is het ook elk weekend raak, soms 2 dagen, maar meestal 1 dag per weekend. |
haha waarschijnlijk maar weer donderdag tot en met dinsdag..
donderdag schoolfeest van mijn oude school vrijdag warm worden voor de carnaval ;) zaterdag optocht meelopen en daarna stappen zondag optocht meelopen en daarna stappen maandag optocht meelopen en daarna, goh stappen ;) en dinsdag optocht meelopen en voor de laatste keer stappen! kheb dr al zin in!!!! |
Citaat:
|
genoeg :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:31. |