![]() |
betrapt worden
hebben jullie wel eens iemand betrapt op het stiekem kijken onder dat jullie sex hadden??
:eek: :bloos: :D |
nou niet betrapt maar wel bekeken tijdens de sex ja en jij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Geen sex bekeken, tijdens sex volgens mij niet bekeken. Nooit iemand op betrapt. |
Niet echt iemand betrapt maar wel de buren eens bezig gezien. :s
|
Citaat:
|
Ja met een trio gebeurt het toch dat er eentje kijkt...
En ja ben ook wel betrapt buiten enzo. |
Citaat:
mistery: waar was dat dan buiten? gewoon uit nieuwsgireigheid! |
kheb vaak gekeken, minder vaak bekeken en voor zover ik weet nooit betrapt
|
Citaat:
|
redelijk regelmatig. kga teveel om met hippies en krakers. 't resulteerd ook nog wel eens in meer dan alleen kijken
|
Citaat:
|
Ik heb wel mee mogen genieten, en ook weleens mensen laten meegenieten :D. Maar dat was meer geluid dan beeld.
|
ik ben vroeger wel eens betrapt ja
|
Nog nooit gekeken, en nog nooit betrapt.
|
genant erg betrapt zelfs..
|
ben al erg vaak betrapt
maar ik andere betrapt, nooit... |
ben wel al beluisterd, maar niet stiekem
een tentje is niet zo geluidsdicht ;) |
ach in de duinen wel ns betrapt :bloos:
nooit iemand betrapt geloof ik |
Anderen nog nooit bekeken nee, maar het kan zijn dat ze mij wel hebben gezien. Heb ik alleen nog nooit iets over gehoord :)
|
Citaat:
Ik heb nooit iemand betrapt op het stiekum kijken terwijl ik seks had. Wel lag ooit, op vakantie, een meneer zijn vriendinnetje uitgebreid (althans, ik ontdekte ze toen ik naar het strand liep, at een avondmaaltijd op het strand, en toen ik terug liep lagen ze er nog) beffen op een rotsplateau bij het strand, waarschijnlijk denkend dat niemand hen zag maar toch echt goed zichtbaar vanuit zee en van bovenaf... en toen zag ik wel een stel jongetjes van een jaar of 13 (die er ook waren op de heenweg én op de terugweg). Dus ik heb iemand 'betrapt' op het stiekum kijken terwijl anderen seks hadden, ofzo. |
Nog nooit gekeken, geen behoefte aan.
Betrapt? Openbaar wil nog weleens die kenmerken hebben jah :o |
Citaat:
|
Niet betrapt, nooit iemand betrapt, nooit gekeken of bekeken..
Yet... |
Citaat:
|
Nog niet, hopelijk gebeurt dat ook nooit.
|
Nee eigenlijk niet.
Overdag word de deur 3 keer vergrandelt en `s achts zal niemand zomaar binnen komen. |
Nog nooit gekeken.
Maar wel betrapt. :bloos: |
openbaar ben ik wel eens betrapt, ik ben ooit bekeken, nog nooit gewoon betrapt en heb nog nooit iemand betrapt.
|
Citaat:
En ja wel eens buiten en ook binnen. |
das toch de kick om het te doen ergens waar je betrapt kan worden?
|
Citaat:
|
werd betrapt door een taxi chauffeur. maarja dat krijg je als je midden in amsterdam ergen midden op straat aan de gang gaat (volgens mij was het een zebrapad)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |