![]() |
Halo 2
Ik heb laatst halo 2 uitgespeeld. sommige zeiden dat je een multiplayer map unlocked krijgt maar ik zie nix :S hebben jullie dat ook ?
|
Kijk eerst eens goed of je hem niet hebt, het is de map Foundation. Anders moet je ff op www.gamefaqs.com kijken want daar staat een uitleg over een soort van Bug dat in de game zit waardoor je hem wel/niet krijgt. Of start gewoon je Xbox Live op en dan unlock je hem meteen.
|
hey foundation dat klinkt me bekend maar ik dacht dat hij standaard was hmm als het foundation is dan heb ik hem volgens mij wel, bedankt (y)
btw de laaste viel niet mee die gast verslaan is moelijk |
Waarom stel je dezelfde vraag ook nog eens in het algemene Halo 2 topic?
Maak dan geen nieuwe topic aan :nono: |
sorry, maar ik dacht hier word er meer aandacht aan besteed, sorry :( maar btw ik heb die map niet heeeel raaarr
|
hij staat niet op gamefaqs , nou ik kan em niet vinden . ben niet zo bekend bij die site ik cheat namelijk niet zo fanatiek. maar echt raar ik wil die map hebben :(
|
Citaat:
Beat the game on any difficulty. On the last level, make sure you perform a Banshee trick (preferably one you haven't done yet). This should unlock the multiplayer map Foundation. Of start dus Xbox Live op. |
banshee tick ? volgens mij deed ik dat et wel
|
k hij doet et niej hoor alle tricks gedaan :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:36. |