![]() |
good charlotte
heyy wie van jullie gaat naar het good charlotte concert op 16 maart in 013...
ikkuh ga wel :D:D:D:D |
ik niet
|
ik ook niet
|
iK Ga Ook WeL, GoOD ChArloTte RuLEs
|
Misschien wel de kutste onder de neppunkbands.
Ik ga trouwens niet. |
maybe when hell freezes over.
|
No thx, maar veel plezier.
|
ik ga ook niet
|
de dag dat Carn grappig is ga ik naar Good Charlotte.
|
Ik mag niet, :(.
|
Fette hawrdwrock!
|
ikkuh mag niet van muh mamsjuh :rolleyes:
|
Ik wil wel gaan, alleen ben ik ben voor al die grote langharige enge metalheads daar. Dalijk gooien ze mij in een hele grote enge pit en dan beland ik in het ziekenhuis! Dus mijn moeder verbiedt het me.
een vriendin en vriend van me gaan er heen. ik moet echt nieuwe vrienden gaan zoeken :p |
wou eerst daarheen gaan om the explosion te zien maar aangezien ze toch wel ergens anders staan zonder die kutband erna ga ik daarheen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga waarschijnlijk wel. Tip: post hier niet over Good Charlotte. Das namelijk 'uit' onder de echte die-hard-punk-fans ;) Ben trouwens naar al hun vorige concerten geweest, beetje jammer dan het nu in Tilburg is.
|
Citaat:
|
Citaat:
En poep aan de mensen die een andere mening delen.. Good Charlotte is niet meer echt punk, zoals elke band die commerciëler word verandert het er het één en het ander, vele bands gaan naar de pop-kant, maar dit doen ze ook vooral om meer mensen te trekken, maar goed dat is dus niet altijd goed :( ... Linkin Park (die zijn er al geweest), maar ook Anathema word steeds softier.. Maar steeds meer mensen leren de bands wel kennen, er zitten voor en nadelen aan.. De nieuwe cd "Chronicles of Life and Death 10.05.04", vind ik op zich niet zo slecht, *haha* ik weet nu al welke reacties ik op me dakkie krijg maar goed... :p |
Citaat:
En ik denk zo dat die release datum niet bij de titel hoort. |
Citaat:
|
tegenwoordig is good charlotte vlgns mij zelfs emo (y)
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Eerst blije liedjes maken en nu van 'oh wat heb ik ik het toch moeilijk'. Door die mislukte gothic looks en totaal misplaatste synth. stukje op hun top of the pops optreden wordt het gelukkig niet al te serieus genomen. Maar dan nog steeds(n) |
Citaat:
|
ikkuh ga niet
|
ik ga niet
hou niet van mannen met eyeliner die zo true mogelijk proberen te zijn en ik vind de muziek echt 3 x niks |
Dit moet mijn zusje weten...
die vindt het helemaal geweldig! En ze draait die nieuwe cd van hun elke dag... arme ik :( |
Daar wil je toch niet heen?:confused: (Hun vorige cd was nog wel te doen, maar nummers die ik van hun nieuwe heb gehoord zijn echt (n).)
|
Citaat:
neuh ik hoef er ook niet heen. ik hou ook niet van mannen met eyeliner en ik vind hun muziek niks (n) |
Ik luisterde GC voordat er een liedje uit was op de tv. toen ik die misselijke 'Lifestyle of the rich and the famous' zag had ik het wel gezien. Ewl :|
|
ii juussst waanaaaaa liiihiiiive
als je ergens moordpogingen van krijgt.... (n) |
Citaat:
Wie probeert er nou iets mislukts te maken? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het niet eens zo heel vervelende muziek vond, totdat dat nummer 'Unpredictable' uitkwam...
|
ik heb ook de cd the young and the hopeless :bloos: maar die heb ik gekocht in een vlaag van verstandsverbijstering
|
Citaat:
over good charlotte, kut band natuurlijk, maar dit heeft weinig met punk of metal te maken. Tis gewoon goed geproduceerde pop, net als avril lavigne, hartstikke gelikt. nou wil ik niet zeggen dat ik 2 bovenstaande goed vind, maar bekijk het eens vanuit het commerciële aspect;) |
Citaat:
|
tjonge jonge, good charlotte zijn gewoon hunzelf :o
|
Good Charlotte moet nog groeien en dan komen ze er wel :o :D :rolleyes:
|
Citaat:
\m/ :mad: \m/ |
Citaat:
nee de nieuwe van gc... echt om te janken zo slecht (n) |
Citaat:
En sorry, ik heb me nooit zo in GC verdiept... |
Citaat:
maar als je een x om muziek wil janken moet je dat nummer dl-en van gc |
Citaat:
Nee, ik ga geen muziek luisteren waar ik geen flikker aan vind. Ik zet hooguit het geluid uit bij de meeste clips op tmf :o |
Ik Ga wel
Als iemand mijn kaartje, mijn reiskosten, mijn pakje peuken, mijn MacAvond eten en mijn bier betaald, en voor dat bier moet je toch ene miljonair zijn :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |