![]() |
Hoe schakel ik in windows Xp automatische hardware detectie uit?
De titel spreek voor zich lijkt me :)
Alvast bedankt voor de hulp (y) |
lol, als je die plug'n'play bios-apparaat uit je hardwarelijst haalt doet-ie geloof ik helemaal niks meer :)
.....maar waarom zou je het willen....... |
Citaat:
wilde ts misschien een bepaald apperaat verwijderen uit dit hardwareprofiel, dan kan je dat ding ook gewoon uitzetten :) |
Kun je niet beter het verhaal uitschakelen dat xp automatisch je hardware installeert? Daar heb je vaker last mee denk ik, het detecteren op zich is alleen maar makkelijk :)
|
Citaat:
Ik heb een driver voor een usb bluetooth stick die nogal vervelend doet. De usb stick moet ik pas gedurende de installatie van de driver in de computer steken. Op het moment dat hij in de computer zit, wordt er direct automatisch door windows een driver geïnstalleerd. Dat is nou juist NIET de bedoeling. De installatie van de driver waar ik op dat moment mee bezig ben heeft daarna geen nut meer. Heel irritant... |
Citaat:
|
Ghehe Hardware detectie uit? Dan zou Linux snel opgestart zijn zeg, als je dat uit kon zetten. :p
|
Citaat:
in geval van je usb-stick, inderdaad, apparaat opzoeken en dan de driver bijwerken. dat kan vanuit'eigenschappen'. |
Citaat:
|
Citaat:
Het was toch plug and play? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
-> s&m
|
Citaat:
usbstick erin steken, windows zoekt en vind de drivers, plaatst dan zijn standaard drivers op je hd en dan moet het werken. Zo niet, werk je de standaard drivers bij met de drivers die op de meegeleverde cd staan. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25. |