![]() |
Ineens droog
Ik ben vaak ineens droog ... weet niet hoe het komt en mijn vriend mag vanalles doen, maar niets helpt. En het is niet eens dat ik geen zin heb ofzo ... iemand mssn een idee? :s
|
glijmiddel???
|
ja hek ook weleens... wat wil helpen? vriend tussen je benen of glijmiddel idd...
|
Misschien even likken?
|
Citaat:
|
Iedereen zegt wel makkelijk even likken/spugen,
maar vaak wordt ik daar nog droger van :confused: (ja eerst wel nat maar als dat opdroogt dan is het echt vreselijk droog, voelt dan echt helemaal niet fijn meer...) |
-glijmiddel
-spuug -laten beffen -wat natte vingers meer valt er volgens mij niet echt te doen |
Citaat:
|
En in dat geval is alleen glijmiddel een uitkomst, of even wachten, en opnieuw beginnen. Is erg vervelend als het je overkomt, denk dat iedere meid er wel eens last van heeft, maar je doet er helaas ook weinig aan.
|
zorgen dat je opgewonden wordt dmv van beffen of vingeren... als hij dat wat langer doet dan word je als het goed is nat!! tenminste bij mij
|
gewoon eens flink roggelen (y)
|
Het schijnt dat je van de pil droog wordt. Het enige wat dan denk ik het beste werkt is glijmiddel gebruiken.
Ik had toevallig gister last van droogheid (maar normaal heb ik dit nooit!), wij zijn toen gestopt met ''penetratie'' en hebben het maar op een andere manier leuk gemaakt. Dat zou dus een oplossing kunnenzijn, maar niet als je er altijd last van hebt natuurlijk :P! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms wordt mijn Niagara waterval ook wel eens omgetoverd tot Sahara woestijn. ;) Meestal is dat inderdaad de indicatie dat het gewoon té lang duurt allemaal. Misschien is een kortere vrijpartij dan de oplossing...
|
glijmiddel, lijkt mij in ieder geval
|
Glijmiddel werkt soms ook een beetje irriterent wanneer het opdroogt, zelfde gelt voor spuug (speeksel).
Als je denkt dat het echt lichamenlijk is, is het misschien verstandig om het aan je huisarts te vragen. Maar als je het gevoel hebt dat je gewoon niet opgewonden genoeg bent kun knuffel dan wat langer door. Mijn vriendin is soms ook wat droog, maar als je je dan even laat op geilen zal het heel snel vochtiger worden. Denk ik |
Citaat:
|
Heb ik ook last van :s Maar niet Tijdens de penetratie, wel bij voorspel, dus orale sex enzo.
Alleen ben niet zo'n voorstander van glijmiddel, maar goed als het helpt wil ik het wel proberen.. |
t kan idd zijn dat je lijf vindt dat t genoeg is geweest, even wachten werkt dan het beste denk ik.. en als je dat niet wilt is er idd nog glijmiddel.
|
Je wordt daarna toch wel gewoon weer nat van opwinding, of niet ?
|
Citaat:
|
Tja, als het je overkomt is het best vrij lastig! En idd soms pijnlijk!
Maar ik heb meer het, zoals iemand anders het reeds zei, het Niagara Waterval-syndroom! Bij het minste dat ik opgewonden geraakt... LAP!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:23. |