![]() |
the H&M slet contest
vertel wat jij allemaal van de H&M in je kast hebt liggen/hangen , ligt je kast er vol mee of niet? kortom ben jij een H&M slet...
|
Ik heb 1 hoodie van de H&M. Verder nog een paar zomer shirtjes. Een broek, een tas en wat sieraden. Niet bijzonder veel.
|
nu ik er zo over nadenk, heb ik zowat alleen maar h&m kleren :eek:
:( |
Volgens mij is meer dan de helft van mn kleren wel van h&m als je shirtjes niet meetelt :(
Zelfs mijn jas is van h&m :( |
Veel, teveel om op te noemen iig.
|
confronteer ik jullie daar toch ff mooi mee :p :D
|
moeten ze maar wat meer fatsoenlijke winkels planten.
ik heb er redelijk veel van maar niet alles hoor. Veel komt ook uit america today en skateshops, bandshirts of keulen. Vooral de laatste tijd hangt er niks leuks meer bij h&m, vind ik. |
Nee ik heb niks van H&M. Ik vind het onbegrijpelijk dat mensen daar leuke kleding vinden, mij lukt het namelijk nooit. Die winkel is één grote chaos en er staan altijd lange rijen voor de winkel. Ik heb er nog nooit iets gekocht.
|
Nix :|
|
Niks. :eek:
Al hoort er heel veel van in te liggen, nu heb ik kleedgeld.. dus zal er wel snel iets van in liggen denk ik zo. |
4 van die longsleeves een zweetbandje en een hoodie en een mutsvest, niet meer denk ik
|
ik heb heel veel kleren van h&m. ik probeer het altijd wel een beetje zo te combineren dat ik er niet uitzie alsof ik alles van de h&m aan heb. ik koop er omdat h&m relatief goedkoop is en omdat ik graag per maand veeeel nieuwe kleren wil (y)
|
ik heb heel veel truitjes en shirts
broeken niks drie rokjes, 2 jurkjes en uhm ik heb ook veel panty's en ondergoed van de h7m een paar sieraadjes ook. |
Citaat:
|
"H&M-slet" present. (y)
Al valt het me eerlijkgezegd verdomd tegen de laatste tijd. |
Iedergeval zijn al mijn bh's van H&M.
Verder nog wat rokjes, hempjes, vestjes, jurkjes, onderbroekjes en netkouspanty's. Beetje vanalles heb ik van H&M. :) |
wat t-shirts, n trui, wat ondergoed en n rokje (dat ik welgeteld 1 keer aan heb gehad, met kerst)
|
wat shirts, twee truien en volgens mij wat ondergoed :bloos: ohjeej
|
Citaat:
|
Moet zo'n titel nu echt?
Ik heb niets in mijn kast liggen van de H&M, omdat ik er nooit binnenga aangezien ze er geen hebben in mijn directe omgeving :). |
veel kleren zijn van de H&M, goedkoop en redelijk mits je het goed combineert.
|
veel shirtjes en truitjes heb ik ervan en 2 broeken geloof ik. en een paar rokjes. h&m is idd goedkoop, en veel winkels vind ik niet interessant. ik heb een tijdje de h&m vermeden maar ja dan blijft de vero moda over en dure winkels en 2dehands winkels waar je dan niks vindt
|
Ot : Paar dingetjes, shirtjes en een rokje en nog een jurkje geloof ik. Alleen die ongelooooooofelijk lange rijen voor de paskamers en voor de kassa (n):(
|
Citaat:
- On-topic; Enkele broeken, truien en overhemden. Henk Mul ! |
Broek, wat rokjes, wat shirtjes... ja.
Kan er alleen de laatste tijd echt niets vinden. |
wat t shirts, hoodies, haarbanden, elastiekjes, tassen en dat soort troep, het gebruikelijke voor een doorsnee h&m slet
|
Ik heb er één trui gekocht...maar heb het niet zo op de h&m...vind het minder leuk dat je iedereen in dezelfde kleren ziet lopen... (n)
|
Citaat:
|
Oeh ja, ik heb best veel van de H&M. Vooral rokjes en shirtjes. En heel veel ondergoed setjes :D
|
Citaat:
|
ik koop eigenlijk al mijn shirtjes / truien bij deze fijne winkel. oh, mijn jas is er ook van. maar het ligt er maar net aan in welke h&m je bent. want in den haag zitten er 3, en er is er maar 1tje die echt leuke dingen heeft :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb veel van de H&M. Veel te veel. Dus slet: ja. |
ik ben eigenlijk meer een Mango slet
|
Ik vind 't eigenlijk een zinloos topic.. maarja..
Ik heb laatst een ribbroek bij de H&M gehaalt, en dat is ook 't enige wat uit mijn kast bij de H&M vandaan komt (zover ik weet) :) |
hmz... broeken, saaie shirtjes, rokjes, heeeeel veel ondergoed, paar zomerjurkjes, haarfrutsels, een colbertje hihi, sokken, een shawl, handschoenen, babydoll, hempjes... eigenlijk best veel :D
tis ook wel de enige (hoe noem je dat?) kledingzakenketen waar ik shop. zo. :P |
Citaat:
|
Citaat:
doe mij maar maandag ochtend, heelijk, snel door die winkel heen, en betalen. zonder wachtrij. geld overigens niet alleen voor de h&m |
tja... ik heb vrij veel van H&M, truien, shirtjes, lingerie... Lekker goedkoop en toch leuk...
|
Citaat:
Maar het komt nou eenmaal niet vaak voor dat ik op dat soort uren tijd heb of vrij ben van verplichtingen (n) Maar als er es wat uitvalt of de lessen niet de moeite waard zijn ben ik ook in de ochtend daar wel te vinden. Maar elk ander tijdstip roept toch weer frustratie op ;) |
Citaat:
|
Wat lingerie-setjes, twee shirtjes, een nachthemd, een hele hoop van die lage sokjes en twee paar 'normale' sokken. Ook een paar zomerhemdjes en een paar riemen. Ohw en een spijkerbroek die ik nu als klusbroek gebruik, hij zit heerlijk, maar wel onder de verf.
|
Ik heb een paar oude shirtjes van de H&M, maar die zijn van toen ik nog wat dunner was. Nu pas ik er bijna niks meer (iedergeval niks wat ik leuk vind) en die BB afdeling verkoopt alleen maar lelijke tenten. (n)
Ondergoed koop ik er wel... en af en toe sokken. |
M. Vroeger had ik de indruk dat alles wat ik aan had van de h&m kwam,nu gelukkig niet meer.
De kleren zijn de laatste ook niet meer echt alles. :nono: Heb er wel een <3 verpleegsterjurkje van. en pantys,en rokjes & shirtjes & truien. |
Lingerie. Best veel.
Maar verder geen andere dingen. |
ik koop er alleen simpele effen shirtjes en truitjes...
wel veel riemen, sieraden, tasjes, sokken, ondergoed etc. heb niet heel veel van h&m |
Overhemd, hoodie, vesten en een joggingsbroek.
|
best veel eigenlijk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |