![]() |
[NGC] Super smash, beste char.
Wie vinden jullie de beste character van Super Smash Bros. Melee?
|
volgens mij is er niet echt 1 beste
maar ik speel of met link of met pikach ligt eraan wat de ander kiest :o |
Ik speel altijd met de prinsesjes. :cool:
|
ik met roy, ik ben de KO master :o
of met pikachu :) |
Marth en Fox zijn de beste characters.
|
falco :o
anyone anytime anywhere. :D |
Ik denk dat Roy de beste is. Maar het liefst speel ik met peech. Peech rulez.
|
peach* bedoel ik:P
|
Er is geen "beste" character. Het ligt gewoon aan de speler. In mijn geval ben ik het best met Mewtwo.
|
ik ben het best met sjeik ik heb dus zelda gekozen
|
Zelda, want dat is een hot chick. (y)
|
Kirby!
kirby ownt zo hard, hij zuigt en kan een roze doos worden en een steen en kijkt dom en die taunt is goud waard _o_ |
Marth, Marth is sneller dan Roy.
|
Roy heeft wel hardere stoten dan Marth, maar maakt ook een hoop meer herrie.
|
Citaat:
|
Ganondorf doet het voor mij altijd goed :p.
|
Falco invented the word ownage :cool: :cool: :cool:
|
Citaat:
|
Link is de beste. Zonder twijfel. Zijn dubbele smash rules, met zoals zijn magische ronddraai, en zijn hookshot.
Op twee Young Link. Hij is wat minder krachtig dan Link en zijn bereik is kleiner, maar hij is wel sneller. Op Drie Ganondorf. Volgens mij de sloomste op Bowser na, maar oh wat een kracht. Warlock punch rules. En hij is de enige die Master Hand en Crazy Hand tegelijk aankan. (event 50) En die slechtste is zonder twijfel Jigglypuff. Als ze nog een smash bros 3 maken mogen ze die wat mij betreft weglaten. Heb ik nog een leuke vraag: Wie van de characters hoeft niet terug te komen in SSB 3, en welke wil je er heel graag bij hebben, die er nu nog niet in zit? (Alleen Nintendo characters uiteraard!) |
Citaat:
Over Jigglypuff, jigglypuff is geniaal. Met een beetje timing maak je iedere tegenstander in met de slaapaanval (weet niet hoe hij heet, met B en stick naar onder). Die aanval is even krachtig als een smash aanval met de honkbalknuppel, mits je een tegenstander aanraakt als je hem doet. |
Kirby :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ganondorf/Falcon spelen echt heerlijk. En zien er stoer uit :D
Verder speel ik graag met princess peach omdat ze kan vliegen en Roy omdat ie net even wat krachtiger is dan Marth(+ hij heeft een veel leukere groundslam met zijn zwaard) Donkey Kong doet het goed als ik zin heb om iedereen lekker hard in elkaar te rossen en Bowser omdat hij zo'n enorm overwicht heeft op de andere spelers. Die flaming breath is magnifique :cool: (y) Ik vind het alleen erg jammer dat Wario ontbreekt :( |
btw: mr game and watch is echt het irritantste poppetje ever (n)
|
Citaat:
|
Kirby (y) heerlijk, als je er goed onder zit dat rondje draaien en hup, je tehenstander is eraf. (Speel eigenlijk alleen multiplayer)
|
Citaat:
|
Toch bijf ik er zeker bij dat ik peach het beste vind spelen. Vooral geel naar beneden (A naar beneden) is een meester "stoot". En daarbij natuurlijk het bijna wel eeuwig kunnen zweven (ook handig als iemand met een hamer aant zwaaien is).
En ook nog ff over jigglypuff. Heeft idd een hele krachtige aanval waar je volgens mij heel veel events mee kan uitspelen. Zeker er niet uit dus in het volgende deel. Welke er volgens mij wel uit mag is Pichu, die kan egt helemaal niks. Hij kan bij wijze alleen maar zichzelf schade aanbrengen. En bij elke stoot die je m geeft ligt ie er bijna uit. |
Samus, lekker gebalanceerd, snel en sterk (wel gematigd natturlijk). Pastte precies bij me speelstijl (ja, pastte, want ik heb me NGC al lang weer verkocht).
|
Ice Climbers, voor mij de beste.
maar als ik speel kies ik altijd random, als ik met Ice Climbers speel win ik altijd, en da is ook nie leuk |
Kirby, Pichu en Peach voor mij :) (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook misschien leuk was om Boo er in te stoppen op de een of andere manier... :o en voor de rest weet ik er eigenlijk niet zo veel meer ;) ennuh, voor mij is Pichu beetje te veel van t goede. dus die kunnen ze weglaten. en jigglypuff vindt ik ook niet echt toegevoegde waarde hebben, alleen door die slaapaanval kiezen mensen hem.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
het vervelende van pichu is dat hij zichzelf schade toedoet :(
|
idd
|
Wario zou ik er wel in willen hebben, maar ook Diddy Kong
|
En K.Rool, om Bowser en Donkey een beetje competitie te geven kwa gewichtsklasse :D
|
Ik zou megaman wel willen, maar of dat erin zit, denk het niet :p.
Kid Icarus!!!!!! :cool: |
wat ook leuk is, giant melee, iedereen donkey kong, en dan alle items uit en alleen van die grote mushrooms, en dan t klleinste veld kiezen :D en dan gewoon een beetje button bashen :p
|
Citaat:
|
Megaman lijkt me inderdaad een vette toevoeging... kan hij lekker van afstand schieten en zijn blaster opladen om lekker veel schade aan te richten. :p
Waarom komt die er waarschijnlik niet van? |
Citaat:
|
Megaman is van Capcom en niet van Nintendo.
|
Ganondorf, hij is gewoon sterk/brengt de meeste schade toe. Ook Link scoort bij mij hoog.
Voor een volgende deel van smash bros. mogen wat mij betreft de volgende afvallen: -Jigglepuff -Meowto -Mr Game & Watch En wat roy en marth betreft... ik ken hun niet eens omdat het spel niet in Europa is uitgekomen (n) Er gaan trouwens geruchten rond dat SEGA-held Sonic in de volgende Smash Bros. te vinden is. Geloof dat ze dat ook al zeiden bij Smash Bros Melee... Verder ontbreekt Wario (toch ook een nintendo-persoon met zijn eigen spellen + Mario Kart) Eventueel Toad kan er bij komen. Klein maar fijn? Megaman is een optie, En waarom niet Diddy Kong en Dixie Kong????? Van de mario reeks zijn er genoeg: Mario, Luigi, Peach, Bowser Van de Pokemon reeks: Pikachu, Pichu, Jigglepuff, Meowto Van de Zelda-reeks: Zelda, Link, Young Link, Ganondorf Dus ter vervanging van mr game en watch en bijv. Ness (dat ook niks voorsteld) zou ik deze 2 doen. edit: aantal namen zijn al genoemd zie ik |
Hier het plaatje met Sonic:
http://hkdreamcast.com/supermash-sonic.jpg Toch jammer dat ze dan het zwaard van link vergeten weg te halen... |
Citaat:
Maar Kid Icarus is wel gaaf :p. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:17. |