![]() |
Zonder moeders langs het bad
Zonder moeders langs het bad
Als je naam de hemel kust en jij stiekem naar mij lacht Dan weet ik dat je bij me bent dat je mij hebt groot gebracht Ook al heb ik in mijn kinderjaren steeds opnieuw naar je gezocht Het verlangen dat ik droomde maar in werk'lijkheid niet mocht En bij alle moeders op het schoolplein of bij de zwemles langs het bad Voelde ik toch pijnlijk het verlangen van wat ik zag, maar nooit echt had Maar na alle wegen, die ik heb belopen waar ik steeds weer aan je dacht Ben ik langzaam gaan beseffen dat je mij alsnog hebt groot gebracht |
Dat hier nog niet op gereageerd is verbaast me, want ik vind je gedicht mooi. Gewoon mooi: het leest fijn en de inhoud vind ik ontroerend. Zoals veel van je gedichten gaat het ook vooral om de inhoud, maar de vorm en je verwoording vind ik eigenlijk net zo goed. :)
|
De inhoud is super, echt. Je brengt echt een gevoel over met je gedicht. Ik vind de vorm niet zo super, maar de inhoud is echt heele rg mooi :D
|
Hé, deze had ik nog niet gezien.
Ik ben het met Re3m eens, de inhoud is heel erg mooi, maar met de verwoording is ook niets mis. Wat een fijn gedicht :) |
Heel mooi! Weinig op/aanmerkingen...
(y) |
Titel is aangepast :).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |