![]() |
bloed
heyhey
ik heb het forum toch best wel goed doorzocht maar kon niet echt antwoord op mijn vraag vinden... k hoor/lees vaak dat je kan gaan bloeden als je de eerste keer seks hebt gehad, dit was bij mij niet het geval, waar ik eig toch best wel blij om was, maar nou vroeg ik me af of het mogelijk is dat je gaat bloeden bij een volgende keer. iedereen heeft het maar over de eerste keer, maar nooit over volgende keren... Kus Jette |
Is mogelijk. Gebeurt vaak op het moment dat je wat gespannen bent, je spieren niet genoeg ontspant en dat er dan het 1 en ander gaat scheuren (klinkt ernstiger dan het is :) ).
Het hoeft er niet van te komen, maar het kan wel. |
Citaat:
|
bij de eerste keer bloedde ik ook niet.
wel daarna, 3 of 4 keer later. ik weet niet zo goed waarom het maagdevlies dan toen wel ingescheurd was. maar het is echt geen groot drama hoor, je verliest helemaal niet zoveel bloed. |
Citaat:
|
Nee, ik bloedde ook niet. Lijkt me wel pijnlijk, trouwens.
Ik geloof ook niet dat het veel voorkomt, ik ken niemand die het heeft gehad. |
Er kan heel veel meer dan het maagdenvlies gaan bloeden...
Dus ja het kan altijd gebeuren bij (wilde) sex. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit was niet echt een vraag ofzo.. :p |
Is dit niet ook meer iets voor L&G? Net als je andere topic, trouwens?
|
Citaat:
|
Ik zou mijn ervarng ermee maar even vertellen:
De eerste keer bloedde ik niet echt. Ik had er op het moment niet eens bij stilgestaan dat dat natuurlijk wel eens gebeurde. dus gelukkig was de bank in kwestie schoon gebleven. toen ik thuis naar de wc ging zag ik wel dat er wat bruinig vocht in mijn onderbroek zat.. zoals nadat je ongesteld bent geweest. soms als we er weer eens als een stel beesten op los zijn gegaan heb ik dat nog wel eens. vaak is dat als het tijdens de sex pijn begint te doen. Ik heb dus nooit echt in bed zelf gebloed.. maar de afscheiding is bij mij dan wat bruinig. Het komt nou trouwens bijna niet meer voor bij mij..ik denk dat een lichaam niet na 1x gewend is aan het hebben van sex |
Citaat:
// on top pik Het is onvoorstelbaar wat er allemaal kan gaan bloeden bij wilde sex :s Ik wil niet in details treden maar mijn de(ad)vies luidt: 'weest voorzichtig' :p |
Ja, dat kan het geval zijn. Er zijn genoeg meiden die de eerste keer amper bloeden en vervolgens de tweede en misschien zelfs derde keer wel bloeden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tot nu toe bloedde het bij elke keer..
Gaat vanzelf wel over vermoed ik:) |
Ik heb nooit gebloed. De eerste keer niet, en alle andere keren ook niet. Theoretisch gezien zou het ook na de eerste keer kunnen natuurlijk, maar er zijn volgens mij evenveel meisjes die nooit bloeden, als meiden waar dat wel een keertje bij gebeurd.
En zoals al eerder gezegd, een beetje bloed kan natuurlijk altijd nog gebeuren bij wilde seks. |
Citaat:
|
Oh. Maar daarom heet het nog wel zo :)
|
Maar dat is dus een domme benaming (n)
|
maar om er nog wat bovenop te gooien.. Er kunnen ook dingen inscheuren zonder dat het bloedt... Ik heb ook nooit gebloed, maar er scheurt wel elke keer iets in... dus pijn en bloed hoeven ook niet samen te gaan..
|
ik had het alleen de tweede keer.. de eerste keer niet.. en de dertigste keer ongeveer.. en zo globaal nog een paar keer.. maar de eerste keer niet...
[/bla :o ] |
Citaat:
|
Ik heb niet gebloed, maar het deed wel een beetje pijn. Niet erg. Ik scheur overigens zo af en toe nog wel eens een beetje in, als we iets te wild doen, maar dat is meestal zonder bloed. En altijd is het een perinaeumscheurtje, dus onderaan, precies in het midden, bijna aan de buitenkant. Waar je ook uitscheurt bij bevallen, zeg maar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:12. |