![]() |
is mijn vriend verliefd op mij
Hallo
Ik heb veel vrienden op school en een paar goede vrienden maar ik heb ook een vriend die misschien verliefd op mij is.Als ik bijvoorbeeld naar mijn kluisje loopt om wat dingen te pakken komt die me achterna en knijpt in mijn kont en loopt snel weg,hij wil ook altijd mee naar mij huis,als ik een disco op school had dan wilde die altijd met me dansen is dit normaal of is het een homo want als het een homo is dan ben ik nog wel zijn vriend maar dan kijk ik er raar tegenop. Alvast bedankt want ik zit er best wel erg mee |
Citaat:
|
Heb het er eens met hem over zou ik zeggen.. ik bedoel als hij je vriend is, moet dat gewoon kunnen toch? Vertel hem dat je het niet echt prettig vind wat hij doet (tenminste.. dat maak ik op uit je verhaal) en vraag hem waarom hij dat doet.
|
Vraag ernaar op een subtiele manier bijvoorbeeld hoe hij dat bedoelt.
|
oke bedankt.Ik zal met hem eens naar huis gaan en dan praten waarom die da doet.
|
Was hier nou echt een thread voor nodig? :/
|
ik zat er heel erg mee en ik kan wel met hem praten maar hij wil soms echt niet als we in de pauze bij elkaar zijn,dan praten we ergens over en dan wil ik erover praten maar dan gaat die weer snel ergens anders over praten :s
|
vraag t aan hem
|
Citaat:
Gewoon zeggen NEe, hou je mond ik wil dit NU bespreken Waarom doe je dat? Ik vind het niet fijn, ik ben niet homo.. wat wil je echt? |
Citaat:
|
Citaat:
Niet alles zo letterlijk nemen. :nono: En idd. Gewoon bespreken. Als hij ergens anders over begint kan je duidelijk aangeven dat je dit nu wil bespreken omdat je het belangrijk vind. Daarbij is het een ongewenste intimiteit dat iemand zomaar in je kont knijpt (in dit geval), dus reden genoeg om erover te praten! |
hmm, ben jij zelf homo? :rolleyes:
verder, in je kont knijpen, vaag vaag vaag vaaag, maarja, ik heb ook wel is dat ik wat zit te kloten met vrienden, en dan zo genaamd homo doe, maar ik heb nog nooit in een vriend zn kont geknepen .. :s misschien moet je heel duidelijk vragen, gewoon: even serieus, ben jij homo? want als dat zo is maakt dat niet uit, maar dan weet ik dat in ieder geval .. :D big smile doen, niet raar kijken alsof je iets vreemds vraagt :) |
ik sla jongens ook op hun kont (y) en ben hetero, pff doe niet eens zo stijf man, en knijp hem ook in zn kont :o
|
nee ik ben geen homo maar gewoon iemand die op meiden valt
Ik zal het bespreken met hem |
Ik moet je zeggen, ik ken een jongensgroep
die heel hecht met elkaar is en elkaar gewoon onbeschaamd in elkaars kruis lopen te graaien... zijn allemaal zo hetero als t maar kan...dus best kun je t even vragen maar mss denkt hij dat dat gewoon normaal is... |
ik zal het wel vragen aan hem of die dat wel eens heb gezien.Bedankt voor alle berichten
|
Citaat:
Vindt dat niet een teken van hechtheid, eerder van infantiliteit. |
hoe vaak heeft die gozer je al in je kont genkepen want als ie het vaak deed zou ik hem gewoon een keer vet achterna rennen en vragen waarom hij mij telkens in men kont kneep
|
Jij hebt een beetje te vaak naar roadrunner gekeken.
Het is geen kwestie van onbereikbaarheid in termen van fysiek gescheiden zijn, maar een onbereikbaarheid in termen van niet genoeg lef hebben om te pushen en gewoon te zeggen wat je hart kwijt wil. |
Als je het onprettig vind dat hij dat doet, dan moet je dat tegen hem zeggen. Zal hij heus niet raar van opkijken
Het zou mij ook niks kunnen schelen als een van mijn vrienden homo blijkt te zijn |
vraag gewoon waarom hij dat doet. jullie zijn immers vrienden, dus kun je dat gerust vragen ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Misschien heeft hij wel gewoon een in jouw ogen eigenaardig gevoel voor humor, dikwijls.
|
Citaat:
Ga diertjes redden. |
omg nahara uit Batte royale, dat had ik niet gezocht achter de beste basketballer van de klas :)
|
zeg gewoon dat ie moet stoppen met in je kont knijpen omdat je dat vervelend vindt. je hoeft niet persee te vragen of ie homo is lijkt me want dat maakt je niet uit, je vindt alleen niet leuk dat ie aan je zit, moet je dat gewoon zeggn.
zou ik doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben trouwens benieuwd hoe dit verhaaltje afloopt :eek:
|
Citaat:
|
Zeker familie van Ruud of Nico.
|
Citaat:
|
Citaat:
:cool: @ Wendy Lynn: In tegendeel. |
ok als je het niet durft te vragen of hij met jou wil zeg dan gewoon tegen hem dat ie moet stoppen met jou in de kont te knijpen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |