![]() |
Zullen we het proefverlof dan maar afschaffen?
Al dat gedoe met tbs'ers die tijdens hun proefverlof wéér een misdrijf plegen... Bovendien schijnt tbs sowieso een loze behandeling te zijn :confused: Wat zullen we doen afschaffen of wat?
|
Nee.
|
Zwetsen over zaken waar je de ballen verstand van hebt is de bom. (Y)
|
Malle poll, ik kan niet kiezen "Behouden en niks veranderen" , dus wat ik ook kies, ik kies voor veranderen of afschaffen.
Sinasappel. |
Ik stel voor dat je eerst even vijftig jaargangen van Delikt & Delinkwent gaat lezen.
|
Ik probeer alleen ff de publieke mening over het proefverlof te peilen... t hoeft niet onderbouwd te worden (liever wel), je hoeft niet met een beter oplossing te komen (liever wel), gewoon lekker amateuristisch lullen over wat jij vindt...
|
Ik heb geen mening, want ik heb hier geen verstand van.
:) |
Alleen de post van de TS is al weer lekker generaliserend.
|
Achja. Criminelen straffen puur om het straffen is zooo 1624.
|
"TBS schijnt een loze behandeling te zijn"
Pfff... Seks maakt je naar het schijnt blind, of was dat masturbatie? :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stom subforum ook, ik kom hier nooit weer.
|
Je kunt niet zomaar honderden mensen van de mogelijkheid op genezing beroven omdat er enkelen zijn die in de fout gaan.
|
doe relaxt man, stop die mensen voor eeuwig in het gevang.
|
Afschaffen, ze verdienen het sowieso al niet. (y)
|
Citaat:
Ik heb hier geen mening over om de simpele reden dat ik er niet genoeg van af weet. En ik weiger amateuristisch mee te lullen |
Citaat:
|
ik vind het leuk om dingen aan te vinken
|
Citaat:
Verder heb ik een optie aan de poll toegevoegd en de stemmen gereset. Lijkt me wat eerlijker. |
Citaat:
|
Ik kan niet opnieuw stemmen :(
Maar ach, het leven gaat door :p |
Prima zoals het is. Voor zover ik weet is het de bedoeling om die mensen uiteindelijk weer in de maatschappij te zetten, dan lijkt dat proefverlof me beter dan meteen helemaal vrijlaten zonder enige vorm van controle.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |