![]() |
Wat moeten hotels met je adres-gegevens?
Ik weet niet waar het hoort, dus ik zette het hier maar neer...
Mijn vraag: Wat moeten hotels met je adres-gegevens? Gaan ze informatie opsturen, of krijg je iets thuisgestuurd als er iets niet klopte? Ik vroeg het me af.:) |
Dan kunnen ze je vervolgen ...
|
Als je de kamer onfatsoenlijk achterlaat weten ze je altijd te vinden...
--> reizen en vakantie? |
En ze zijn gebonden aan de wet op de bescherming van de persoonlijke levenssfeer :)
|
Citaat:
Ohw ja, reizen en vakantie natuurlijk.:o Wil een FB het dan verplaatsen?:bloos: |
verschillende doeleinden, onder andere ze weten wie welke kamer heeft gehuurd en kunnen eventuele schaden op dat adres verhalen. Daarnaast heeft het ook een marketing functie, men weet waar de klanten vandaan komen en dergelijke
|
Citaat:
|
- Mocht het hotel afbranden (of iets minder dramatisch ;)) dat kunnen ze je informeren.
- Als je dingen hebt laten liggen kunnen ze het terugsturen. - Als je de TV van het balkon hebt gegooid kunnen ze je de schade laten betalen. Enz. |
om je folders te sturen voor volgendjaar
en om je te kunnen achterhalen waneer je iets stouts doet m.b.t. dat hotel of als er iets in dat hotel gebeurd |
Om je met oud jaar een oud- en nieuws kaartje te sturen.
|
als je niet betaald hebt ofzo
|
Veel is al genoemd. Het kan bij heel grote hotels handig zijn onderscheid te kunnen maken tussen verschillende cliënten met dezelfde naam door hun adres.
|
Citaat:
|
Om je te sue-en als je niet betaalt.
|
Ik weet waar je huis woont!
;) Erg geruststellende gedachte toch |
interpol :evil:
|
Citaat:
offtopic: Vind je ava tof! |
Citaat:
|
wij hebben toen weleens een verjaardagskaartje gehad :)
|
Verjaardagskaartjes van hotels vind ik nou nie bepaald opbeurend. Ik zou meer zoiets hebben van: Vuile geldwolverige schoften, jullie zien mij nooit meer terug (y)
|
wij krijgen met oud op nieuw altijd een kaartje
en als je iets sloopt weten ze je te vinden en wij krijgen ook wel eens de rekening van bijv. de minibar achteraf toegestuurd |
zodat ze ook eens bij jou kunnen logeren :)
|
dan eisen ze ook iedere dag schoon beddengoed en een ontbijtbuffet ;)
wel voor een scherp prijsje natuurlijk.. |
Citaat:
|
Citaat:
-->R&V. |
Citaat:
|
Citaat:
En uiteraard om misschien "reclame" / folders te sturen in de hoop dat ze je nog ooit weer terug zien. :p |
Oh-oh, een verjaardagskaartje! Dat wordt uitleggen! :p
|
Interpol, dit is een van de voornaamste reden.
|
Voor schade te verhalen.
En wat hier vooral vergeten wordt, dat ze je familie beter kunnen bereiken, mocht je een ravijn in skieen ofzo |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:55. |