![]() |
PM op HD opslaan.
Ik weet niet of zo'n topic al eens een keer geweest is, maar is een functie misschien handig om je PM's gemakkelijk op je harde schijf op te slaan misschien handig?
Ik heb er al enkele mensen over horen praten. |
Dat zou ik idd ook heel handig vinden, in de vorm van een history log o.i.d.
|
Slecht idee
|
Je zou ook kunnen copy-pasten in word/notepad? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben wel eens begonnen hier iets voor te schrijven, maar heb dit nooit afgemaakt aangezien de vB syntax nogal complex is. Wat wel kan is gewoon een lijst maken in plain-text opmaak, zodat je in 1x alles kan kopieëren. Dit is echter nog niet waterdicht, maar zodra ik tijd heb zou ik dit wel in het fotoboek kunnen maken. Kost wel wat tijd, aangezien beveiliging van dit geheel dan wel absoluut waterdicht moet zijn.
|
Citaat:
|
Onzin, ga dan maar mailen als je het wilt opslaan. :)
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=868373
:) Koen heeft m'n hulp nog steeds niet ingeschakeld, dus ik ga ervan uit dat 't 'm tot nu toe lukt ;) en die laatste opmerking van manuzhai ben ik 't ook wel mee eens.. je kunt toch gewoon code copy-pasten? |
Ik zal er geen gebruik van maken. :)
|
bwhaha alsof je echt 250 berichte in 1 keer zou willen opslaan
word/notepad bestaat al. als je 250 berichten copy pasten te veel werk vind had je maar eerder moeten beginnen. Er bestaat geen betere beveiliging volgens mij :) |
Citaat:
Ik snap niet helemaal waarom het zo'n beveiligings probleem is? Ik denk dat de PM's gewoon in een database staan? Die kun je dan toch gewoon per user uitlezen zonder grote lekken te creëren? |
Citaat:
0. login 1. controleer password 2. select * from vb_pm where uid = $user_id 3. fetch array 4. foreach ... { output pm } ? |
AutoIT :o
|
Citaat:
ik denk als een creatieve manager :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
pm's backuppen gebeurt (in de meeste gevallen :bloos: ) toch zo weinig, dat het (mij in elk geval) niet uitmaakt als je daar telkens opnieuw voor moet inloggen.. |
Dat lijkt me wel heel handig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|