![]() |
best en slechtst gekleed
Jongens en meiden :)
Wie is de bestgeklede beroemdheid en wie de slechtste? Edit: we gebruiken geen forummers, we doen niet meer aan forummersverkiezingen |
:rolleyes:
|
MetalliCat is de beste.
|
En beargumenteer AUB
|
Slechts
Frans Bauer: Die lange colberts; om te kotsen, werkelijk waar. Best Noé: Omdat ze zo lekker hip en orgineel is. :cool: |
ik vind katrien duck echt slecht gekleed
|
Slechts gekleed: eeh ja da kan k nu fff nie opkomen, maar FB is idd niet echt eeeh "goed" gekleed.
goed gekleed: Marco Borsato (y) , hij ziet er altijd goed uit en best hip en modern, wat je van FB niet kunt zegge |
Slechts: Hanna Tokkie
Best weet ik niet:) |
Gwen Stefani is een echte stijlicoon voor mij en het slechtste weet ik op dit moment even niet.
|
Ik vind Brigitte altijd wel goed gekleed.....
|
Kut: Cher
Goed: Victoria Koblenko... sorry |
Er zijn zoveel slecht geklede mensen, dat ik echt niemand als 'de slechtste' wil aan duiden.
Erg goed gekleed: Wil De Vilder -> stijlvol maar toch jong. Deftig, maar wel levendig. Wimmeke presenteert het 19u-journaal op tv1. Rick De Leeuw -> deze boomlange Hollander heeft best wel altijd van die leuke jasjes aan, leuke broeken, mooi schoenen, ... gisteren kwam ik hem toevallig op cafe tegen, en toen was het een rood/bordeaux fluwelen blazer/colbert. Prachtig. Die jasjes maken zelfs zijn veel te diepe decolletés goed. Dames: Erg stijlvol geleed: Geike Arnaerts, Caithlin De Marrais (Rainer Maria) Enorm slecht gekleed: dat madammeke van Within' Temptation, en eigenlijk 95% van alle (pseudo)gothic-chicks |
Oe, d'r is nu ook op MTV een progamma over slecht geklede beroemdheden. <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ken alleen niet, schaars, 'normaal' en extra dik gekleed.. maar goed of slecht..... :s :confused:
|
Nono:
Christina Aguilera vind ik fout :nono: , net zoals Mariah Carey, Hillary Duff, Pammie, Paris Hilton, Donnatella Versace (maar toch ook weer wel want het is echt haar eigen stijltje), Tara Reid (OMG die tiet), Beyonce (niet altijd maar vaak toch ordinair), en eigenlijk iedereen die met te weinig kleding rondloopt terwijl het niet sexy is :nono: oh en kirstin dunst en maggie gyllenhall vind ik zulke saaie mutsen bleehh.. Wel: Scarlett Johansson vind ik leuk <3, Angelina Jolie is ook vaak stijlvol, niet uitbundig maar gewoon goed. En verder Uma Thurman en Kylie Minogue vind ik ook wel leuk en Gwen Stefani is goed gekleed al is dat niet helemaal mijn smaak. |
geen idee. gewoon iets simpels en sexies in de kleuren zwart/wit/rood. ik kan zo gauw op niemand komen.
|
Schlecht: Paris Hilton, Mariah Carey, Lil Kim en als die andere minimalistische sletjes.
Goed: Nicole Kidman, Gwen Stefani, Renee Zellweger, Sarah Jessica Parker. |
Citaat:
|
Shannyn Sossamon
Ik zag van middag A knights tale. Net als na 40days40nights wil ik haar weer in mn bed. |
Citaat:
|
Bassie (Bassie & Adriaan) is het best gekleed :)
|
Citaat:
|
hoe celebrities gekleed zijn vind ik meestal niet interessant want die hebben stylisten, lekker makkelijk. mensen op straat met een veel kleiner budget zijn veel leuker.
|
Niet alle celebrities hoor..
|
Slecht: Paris Hilton, Christina Aguilera etc
Goed: Victoria Koblenko, Nicole Kidman, SJP Over de mannen ga ik nog even nadenken :p |
Citaat:
|
Pink, Kid Rock, Pam Anderson, Tara Reid, zijn altijd walgelijk gekleed jah.
Oh en Destiny's Child hadden in hun beginjaren van die achterlijke matchende outfits aan :nono: Oh en je hebt ook nog over de datum celebs die zich niet kunnen kleden zoals Melanie Griffith, Cher, Dolly Parton aaah. Best gekleed vind ik Kate Moss, Gwyneth Paltrow, en Jude Law. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh ik zou wel een beschuitje willen eten met jude law :o
best gekleed: ana matronic, jared leto (trashy (y) ) , scarlett johanson, chloé sevigny, david bowie. Slechtst gekleed: de standaard christina's & Lil'kims, dido (n) , beau van erven doorns, albert verlinde, marco borsato ( die coltruien altijd (n) ) en nog veel meer ''bekende'' nederlanders. |
slecht:
Christina Aguilera goed: een meisje bij mij in de klas en ze kan heel goed zingen, dus misschien wordt ze nog wel beroemd :) (en ze is vandaag jarig) |
Citaat:
|
ik vind teun de beste gekleede nederlander:D
|
Citaat:
ik hang er tussenin meestal ;0 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|