![]() |
Huilen als je vriend even weg is
Ik heb nu ongeveer een jaar lang een vriend, we hebben het heel erg fijn samen en zijn ook heel gelukkig. Maar sinds kort heb ik hele rare buien. Als ik alleen in bed lig (en hij is daarvoor bij mij geweest) dan begin ik ineens te huilen.. ik denk er dan aan hoe lief hij wel niet is, en dan begin ik nog harder te huilen :s . Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Kan t zijn dat je als je hormonen aan de gang zijn misschien n tijd lang snel emotioneel bent ofzo??Of dat je pil daarvoor zorgt? (kben al wel 1.5 jaar aan de pil) Kheb dit nu 4 avonden gehad.. dat ik echt huilend in bed lag. :confused:
|
Gewoon even een emotionele periode?
Ik heb ook wel eens periodes dat ik gewoon kan huilen, ook al is er niets.. Gaat vanzelf weer over :) |
Waarschijnlijk gewoon hormonen, opgekropte 'vreugde' over het hele concept misschien. Hoe oud ben je? Onder de 20 neem ik aan...
dan lijkt het me meer dan normaal hoor :) Gewoon laten gaan, beter alles laten lopen een tijdje dan terugstoppen. |
:|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Huilen is gezond (y)
Als ik net een heel weekend bij mijn vriend ben geweest en ik ga maandag weer naar huis, dan is de kans groot dat ik me maandagavond heel erg kut voel. Gewoon ontwenningsverschijnselen ;) (huilen). Niets raars aan. Als ik dinsdagochtend wakker word is het weer over. |
Wat Methuselah en Alex zeggen. :D
|
Het duidt niet op een erg symmetrische relatie.
|
Citaat:
|
Gewoon... het klinkt erg aanhankelijk en ik betwijfel of hij dat ook heeft. Vandaar, niet erg symmetrisch.
In sommige relaties blijft 1 van de twee te aanhankelijk en daardoor kan de ander alles maken wat hij of zij wil. Het hoeft hier niet het geval te zijn hoor, maar dit zijn vaak van die liefde maakt blind gevallen ;) But I'll shut up. |
Citaat:
Daarnaast zegt ze dat het sinds kort is. Dat jullie mannen nou niet zulke buien hebben of ze iig niet tonen, is niet aan haar besteed. Zij voelt zich zo en schijnbaar herkennen veel vrouwen zich daarin? Ik heb ook wel eens emotionele buien. Dan kan ik janken om niets. Die had ik ook toen ik met mijn ex samen was, ook nu ik vrijgezel ben.. Zegt niets dus. |
Eej zwarte reiger onze relatie is prima hoor!!!! En ik heb het nu pas 2 weekjes ofzo.. en hij heeft het inderdaad niet. (Zou nog raarder zijn he!!) Maar ok... met onze relatie is absoluut nix mis hoor...!!
|
Owjah en nog ff op n vraag verder naar boven.... ik ben 18
|
Praat er met je vriend over, streel zn ego :D
|
Hihi...
Ja hij weet het al.. en toen kwam die langs :)!! Niet dat het huilen toen voorbij was, toen ik hem zag begon het ineeens weer :s |
symmetrie is het doodvonnis van elke relatie.
|
heb ik ook wel eens gehad, maar toen kwam het omdat ik me heel onzeker voelde in die relatie. jij zegt dat het een goede relatie is, dus ik neem aan dat het niet hetzelfde is?
|
Neej, ik twijfel absoluut niet aan de relatie eigenlijk. En we zijn alweer een vakantie aan het boeken enzoooo.. dus tzit allemaal wel goed verder :rolleyes:
|
okee.. hmm.. dan wete ik het ook niet. ook niets buiten je relatie dat niet goed gaat?
en anders idd gewoon een emotionele tijd.. weet t dan verder ook niet.. |
Citaat:
|
Had ik eigenlijk ook nooit echt... kwam ineeens :o
|
Ik heb het nooit echt zo gehad zoals jij,
maar soms als ik ongesteld ben kan ik weleens zo'n soort bui hebben dat ik ineens huil terwijl er eigenlijk helemaal niets te huilen valt :confused: Denk toch dat het iets met hormonen te maken heeft. |
Citaat:
Dat huilen waar de TS het over heeft, heb ik heel soms ook wel eens. Inderdaad het plotselinge besef hoe verschrikkelijk blij ik met hem ben. Maar goed, dat zijn meer wat loze, zachte tranen dan complete huilbuien. Ach, het zal wel iets typisch vrouwelijks zijn, maar ik vind het meestal heerlijk :) |
Citaat:
(als een soort van opluchting) |
Citaat:
|
a) hormonen misschien
b) misschien vind je hem zo lief dat je denkt dat je hem niet waard bent |
Citaat:
|
Citaat:
|
M'n vriendin heeft hier ook last van... maar dat heeft er ook mee te maken dat we heel ver uit elkaar wonen en nog maar net echt superverliefd zijn.....
Ik bedoel ik mis haar ook verschrikkelijk, maar k ga er niet van huilen... K voel me altijd wel rot als ze moet huilen... want eigenlijk wil ik vooral dat ze gelukkig is :) Maar ze zegt dat ze wel gelukkig is, dus ik denk dat ik daar maar vanuit ga. :) |
Ja mijn vriend vind het ook nooit zo leuk, maar kzeg dan ook dak wel gewoon gelukkig ben. En bij de vraag waar t dan vandaan komt week geen atwoord....
|
Citaat:
Hoewel ik m'n huilbuien krijg vlak voor hij weggaat (of ik bij hem).. als het dan eenmaal gebeurd is, dan gaat het wel weer. Het is bij mij begonnen een week nadat we terug waren van een vakantie samen.. op een moment dat ik de pil had doorgeslikt. Ik ben er toen vanuit gegaan dat het door die pil zou komen en ben ook gestopt. Het heeft wel geholpen.. toen huilde ik namelijk om alles.. nu eigenlijk alleen nog maar als een van ons weer naar huis moet (en de laatste maand ook niet meer altijd.. wel meestal). Ik weet voor een deel wel waarom het bij mij komt, afgezien van de pil, namelijk doordat ik niet zoveel heb aan leuke dingen naast hem. (door ziekte en bla bla bla) Ik denk dat dat wel meespeelt. Maar voor dit begon had ik dat ook niet en ging ik toch niet huilen. Dus ik weet het niet helemaal precies. En ik weet ook niet hoe het bij jou zit. Hormonen kunnen heel goed de reden hiervoor zijn. Hoewel ik niet denk dat het aan de pil ligt als je 'm al 1,5 jaar zonder problemen slikt. (Ik heb altijd gedonder gehad met dat ding) Ik kan je dus niet goed helpen, maar je hebt een 'lotgenoot' :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zal wel iets typisch vrouwelijks zijn? IK HOOP HET!! |
lijkt me heerlijk als je dat kunt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Aww wat liev :)
Ik wou dat ik zo'n vriendinnetje had! :( |
Wat Methuselah zegt (en niet wat Alex zegt :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Of d'r zijn dingen die je nog niet weet van mij... ;) |
Is iig beter dan huilen omdat je je vriend voor een lange tijd moet missen... (:()
Is denk ik idd gewoon een emotionele periode. Had je die avonden gevreeën? Dat wil bij mij dan ook wel eens gebeuren, dat ik na het vrijen heel emotioneel word en me zeer strange voel. |
Citaat:
Citaat:
En ik wíl het denk ik zelfs niet weten. ;) |
Citaat:
|
Ik heb sinds een goede 3 maanden een vriend. Best wel vrij serieus!
En ik heb telkens last van een kleine huilbui in stresserende periodes. Zoals bijv. nu de partiële examenperiode. En dan kan ik hem echt geen dagje missen. Ik denk dat ik nu op 10dagen, maar 2 avonden niet bij hem thuis geweest ben.(hij is ziek en kan het huis toch niet uit momenteel) Gewoon het idee dat ik hem niet gezien heb... het kan gewoon niet nu. :confused: Ik mis hem dan echt, bij hem thuis is het voor mij gewoon pure ontspanning. Niks van zorgen of stress. En het is niet zo dat ik hem niet kan missen want ik ben 2weken geleden nog een volledige week op skivakantie geweest met mijn familie. Dan heb ik hem hele dagen moeten missen. En hebben we elkaar niet gesproken. Wel contact gehouden hoor, maar niet zoals je het thuis,in je eigen land, zou doen! Dus dat beloofd als ik over enkele weken weer een maandje afgezonderd word voor een schoolproject. :confused: |
Citaat:
Iemand zei 'Wat Methuselah en Alex zeggen' en ik wilde aangeven dat ik het wel met de ':|' reactie eens was en niet met dat het een vrouwen iets is. |
Citaat:
|
Ik heb dat ook soms, alleen als hij weg moet en we juist zo'n dikke fun hebben enzo. Dan hou ik mij in tot hij weg is of hij zou ook raar staan kijken.. Dat is dan niet echt een huilbui maar gwn ff wat traantjes eruit....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |