![]() |
De gemiddelde kledinguitgaven van jongeren
hoi,
Ik vraag mij al enige tijd af hoeveel nederlandse jongeren gemiddeld per seizoen aan hun kleding uitgeven. Het zal vast en zeker al wel eens ter sprake zijn geweest hier, maja, ik ben hier nieuw en heb daar dan dus niets van meegekregen. Het idee is als volgt. Iedereen post hieronder het bedrag dat hij/zij gemiddeld aan een kledingstuk (bijv. schoenen of broeken) uitgeeft en daarnaast het aantal kledingstukken dat per seizoen (laten we om te beginnen eerst maar even de zomer nemen) aangeschaft worden. Dan kan de verkregen informatie uiteindelijk worden omgezet naar gemiddelden, die ons een beeld geven wat een gemiddelde forum bezoeker (en misschien wel de gemiddelde nederlandse jongere) zoal en aan wat voor kleding uitgeeft alvast bedankt! |
Een gemiddelde? Dat is echt niet te zeggen. Ik heb dingen van 5 euro, maar ook van 200. Het aantal kledingstukken per seizoen kan ik ook echt niet geven. Telt een paar sokken ook? Nee ik pass.
|
Meteen maar even mijn eigen gegevens erbij zetten....
Schoenen: €122,5 twee Broeken: € 85,0 vier Polo's: € 70,0 drie Overhemden: € 90,0 vier truien: €100,0 één |
Ik pass ook...ik heb geen idee hoeveel kleding ik per seizoen koop,dat verschilt per seizoen en hoeveel ik uitgeef...tja zo weinig mogelijk.
|
't hoeft ook niet zo heel erg nauwkeurig. gewoon een beetje schatten. is ook heel representatief! ;)
|
schoenen koop ik amper eigenlijk, nouja mijn vanBommels waren geloof ik 130 euro ofzo
broeken meestal rond de 75 euro overhemden iets van 100 euro polo's 70 euro Ik koop niet echt heel veel, meestal elke maand een nieuw overhemd, broeken om de paar maanden, polo's wisselt echt heel erg en jassen draag ik soms 2 seizoenen... |
Citaat:
|
veel te veel, zo´n 200 euro per maand.....
|
pff verschillend
meestal 70 euro aan polo's tussen de 60- 130 euro aan truien tussen de 120- 200 euro aan broeken schoenen is echt verschillend jas 200-300 euro, maar daar doe ik langer mee |
Citaat:
He pik, ik scan zorgvuldig een streepjesoverhemd in, maar er een avatar van en jij jat hem gewoon? :mad: :p |
broeken: ong. €60,- ongeveer 6
truien: gem. €30,- stuk of 2 truitjes: ong. €20,- stuk of 15 winterjassen: iets van €80,- 1 tje doe ik 2/3 jaar mee schoenen: €70,- ofzo zo'n btje elk jaar nieuwe (dan wissel ik 3 paar af) |
K heb 65 euro in de maand aan kleedgeld. Daar leg k zelf nog wel wat bij, dus per maand ongeveer 95 euro denk :(
Gemiddelde bedragen die k uitgeef: - broek E40-60 - truitjes van E2 :D tot E25 - schoenen van E20-70 - jurkjes/rokjes etc van E5-35 - bikini rond E40 - vest/trui E15-35 - winterjas E50-80 |
eh 68 € per maand geef ik uit, das precies mijn kleedgeld, meer geef ik niet uit...
greetz Flamez |
uhuhmmmm ik koop meestal broeken van ongeveer 60 euro, truitjes van 25 euro, truien van 35 euro..
koop soms in 1 maand heel veel en dan weer een maand helemaal nix...verschilt dus nogal....per maand denk ik zoown 75 euro ofzow |
veeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeel
ik weet echt niet hoeveel ik waaraan uitgeef hoor, zeker niet zo precies, maar het komt per maand toch zeker uit op zeg 100 euro, en dat is dan naar beneden afgerond.... |
gemm denk ik iets van25 euro per maand :confused: de ene maand geef ik neits uit aan kleding de andere zo 150 €
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |