![]() |
Gefeliciteerd u wint een reis naar.............
Als je een dag terug kon reizen in de tijd naar elk willekeurige tijdstip waar zou je dan naar toe gaan en waarom?
|
naar de dinosauriërs, kijken of dat ze echt zo groot waren
|
toen het mis ging tussen mij en mn ex. Dan zou ik proberen alles recht te zetten en een beetje hem te veranderen
Omdat ik stiekum nog heel veel om hem geef, zeker als (goede) vriend zijnde |
Ik zou de holocaust wel eens mee willen maken.
|
Ik wil 1 miljoen jaar terug in de tijd gaan om te kijken op welke plek de sterren toen stonden :)
|
Uit een historisch moment kan ik niet echt kiezen.. daarom maar gewoon naar de tijd dat ik een jaar of 5 was, en de dingen waar ik echt heel veel spijt van heb veranderen.
|
Een dagje met mijn oma samen zijn die ik sinds groep 3 moet missen :(
|
Naar de eerstvolgende keer dat ik mijn vriendin plat ga neuken.
|
Net voor de oerknal.
|
Ik zal wel een dagje in een berenvel willen rondlopen, jagend op wild om daarna rond een kampvuur het te gaan oppeuzelen.
|
Naar de dag voordat Stalin aan de macht kwam, en dan zijn rol in de geschiedenis overnemen, het op een akkoordje met Hitler gooien en dan over de helft van de wereld heersen als een echte tiran.
Oh, of ik zou voorkomen dat de ouders van de forummers TRA en Machiavelli elkaar ooit zouden ontmoeten, zodat zij nooit geboren zullen worden. :p |
Naar Camelot
|
De tijd van Jezus.
Hem opzoeken, om zomaar eens te kijken wat er nu allemaal wel klopt van de bijbel verhalen en wat niet, in plaats van er alleen maar over na te kunnen denken. |
Citaat:
|
Jeruzalem rond het jaar 30 :D
|
Citaat:
"shh" "shh" :D |
De tijd dat de eerste kruistocht werd gehouden.
|
Citaat:
|
8 mei 1945: capitulatie van Nazi-Duitsland. :)
|
Citaat:
De stichting van De Orde van de Arme Ridders van Christus en de Tempel van Salomo. |
Citaat:
Ik wil niet terug, ik kijk naar de toekomst. |
Citaat:
|
De onafhankelijkheidsstrijd van België.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Klassieke Oudheid of de jaren '60 in Nederland. Lekker rellen, blowen en te lang studeren enzo.
|
Ik zou wel eens een dagje van adel willen zijn, en in een mooi huis willen wonen in Parijs. (maar wel de tijd vóór de franse revolutie)
|
ik zou Van gogh (vincent) willen ontmoeten, met hem willen praten,
als je leest hoe eenzaam die man was... |
Citaat:
|
Jaren 60/70, de tijd van de goede muziek. Dan zou ik naar fijne concerten gaan.
|
naar 2001. in de zomer. op vakantie in Griekenland, zat ik ngo op de basisschool, geen cijfers, geen repetities, so's, 8 uur les en probleempjes met ouders.
|
Citaat:
Ik zou ook Jezus een bezoekje willen brengen. |
Citaat:
Ik zou wel een dagje in de middeleeuwen willen leven, bij koning Arthur of zo:o Maar dan wel als stoere ridder natuurlijk:p |
Citaat:
|
Naar de toekomst om voor God te kunnen spelen, want wie de Toekomst kent, kan hem veranderen!
._. |
Citaat:
|
Ik wil terug naar de tijd van onze geerde profeet en de salaat met hem verrichten[ja ik weet dat ik aan grootheidswaanzin lijd :o ]
|
stel je voor dat ik terug in de tijd reis, laten we zeggen 1950. Ik sla daar mijn opa dood (niet aardig natuurlijk). Ik ga weer terug....? :confused:
ps. mijn ouders zijn nog geen 50 |
Citaat:
|
Citaat:
|
naar de eerst volgende keer dat ik een vriend heb :P
en de Middeleeuwen het stenentijdperk.. etc |
Citaat:
De salaat is het gebed |
Citaat:
|
Citaat:
doe mij dan maar naar 1e kerstdag 2004 of iets eerder. Dat scheelt behoorlijk wat tsunami-leed. (natuurlijk wil iedereen mij geloven...) |
Citaat:
|
Naar de tijd dat dino's nog leefden :) .
|
Geen idee. :o
De topictitel deed me trouwens denken aan een uitspraak van een leraar op de middelbare als je een vraag goed beantwoord had: Gefeliciteerd, u wint een gratis voetreis naar Rome. :D |
de dag voordat mijn ouders trouwden.. en dan vooral om mijn moeder ervan te overtuigen dat ze beter kan krijgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopic: 29 december 2002, 's ochtends mijn ouders uit hun hoofd praten dat we vooral niet moeten gaan schaatsen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |