![]() |
wat betekent eten voor jou?
een plicht / genieten / ..... /nog een reden om te forummen
|
ik vind het lekker, eet best veel, lijk net een bodemloze put. Het iritante is wel weer dat ik altijd honger heb dus soms gaat het wat te ver...
|
Ik heb een haat liefde verhouding met eten.
|
ik vind het lekker, meestal dan, en als ik niet eet ga ik dood dus eet ik maar
|
Ik vind eten heel belangrijk. Weet ook precies wat lekker is, hoe je iets lekker kunt maken en wat niet lekker is. Daarom ben ik best een zeurkous wat eten betreft. Mijn ouders weten ondertussen gelukkig wel zo'n beetje wat ik lekker vind.
|
Citaat:
|
Ik eet vooral omdat het ''moet'' omdat ik honger heb en als ik niet eet me flauw ga voelen, hoofdpijn ga krijgen etc. Verder vind ik veel dingen niet lekker, ben echt een zeur met eten :o...
Natuurlijk eet ik ook wel eens voor de gezelligheid, dat is vooral wanneer ik bij mijn moeder ben, als ik alleen ben zou ik niet voor de gezelligheid gaan eten, en natuurlijk eet ik ook wel eens omdat ik me echt kut voel (al komt dit niet echt vaak voor de laatste tijd). |
Een combinatie van genieten en mijn honger stillen.
|
Citaat:
|
functionaliteit, anders ga ik dood
Offtopic: meisjes die zeggen dat ze veel eten geloof ik nooit |
- tegen honger(gevoel)
- genieten: lekkere dingen eten, nieuwe dingen proberen, thuis eten klaar maken of uit eten (gezelligheid). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een noodzakelijk iets.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn toekomstige werk :D
En verder is het lekker, leuk en functioneel. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet omdat het nodig is, omdat het lekker is, en omdat ik van koken hou en het ook weer zo jammer is om het dan weg te gooien. |
Citaat:
|
Als het snel tussen door alles moet een plicht. ;)
Maar als ik alle tijd heb en als het lekker is dan noem ik het genieten... :) |
Citaat:
|
Citaat:
Verder: Citaat:
|
Ik eet in de eerste plaats natuurlijk omdat het nodig is.
Maar daarnaast eet ik mijn ongenoegen weg.... En als ik me verveel, ga ik ook maar eten.. het is dus ook gewoon iets om even bezig te zijn... best ongezond, want ik eet daardoor elke dag veel te veel chips e.d. |
Het is vooral een moeten... Functionaliteit dus idd.
|
Eten betekent best veel voor mij.
En vaak zoek ik ook troost in het eten (dat is minder). |
Kanen!!!!! :d
|
Ik vind heel veel eten lekker, en ik associeer eten ook met gezelligheid. Genieten dus.
[Edit] Heel veel als in, heel veel verschillende soorten. Niet persé in hoeveelheid :p [/Edit] |
Citaat:
|
Genieten :) .
|
Genieten/Honger Stillen/In leven Blijven/Gezond zijn/Ruzie.
Oh ik ben dol op eten, italiaans, mexicaans, chinees, indonees *zucht* :D |
Genieten, smaakt naar meer :D
|
Meestal is eten ehhh ja lekker. Als ik voor mezelf kook dan kook ik altijd hele lekkere dingen, en dan betekend het genieten, soms blijf ik er zelfs voor thuis dan.
|
Citaat:
|
een hobby!!
eten=leuk eten= (bijna altijd) lekker eten=mijn werk eten=mijn toekomst eten= mijn inkomsten en nee ik heb geen eet-stoornis.... |
Citaat:
|
mijn werk
|
voornamelijk een eerste levensbehoefte. Vaak ook gezellig (als we met z'n allen(= drieen of vieren) aan tafel zitten) en soms ook een echt feestje (als ik uit eten ga met iemand die ik erg aardig/lief vind of als ik samen met m'n vriend allemaal lekkere dingen haal)
|
vooral omdat ik het lekker vind, maar helaas heb ik er ook een haatliefdeverhouding mee :o
|
moet maar... :(
|
ik vind eten eng
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35. |