![]() |
Wat heb je aan?
Citaat:
Citaat:
|
miek waar heb je dat sjaaltje vandaan? <3333
|
Uhm, deze heb ik al jaren.
Ik zou niet weten waar ik het gekocht heb, sorry. :) Mieke |
nog steeds de badjas und b0x0r
oh en sokken! |
oh okee, dat geeft niet :)
oja ik heb nog steeds een kimono aan |
Ik heb toch even twee grijze sokken aangedaan,
Plus een andere broek. |
Zwarte laarzen (lijkt op een gola ding) met witte accentjes
Witte sportsokken :cool: Extra lange spijkerbroek.. Fel Groen hempdje Zwarte katoenen trui met blote schouders Sieraden: kettinkje & horloge & oorbellen |
pantoffels
spijkerbroek met wat gaatjes en scheurtjes erin van LTB en een lichtblauw truitje van de H&M zwarte bh en string ook H&M |
Mijn "kijk ik ben aan het leren kledij":
T-shirt; Trainingsbroek. |
Zwarte pantalon, zwart naadloos hemdje, zwart wikkelvestje, zilveren smal riempje, grijze sokken en een roze-groene onderbroek =)
|
Een roze met wit gestreepte handdoek.
|
spijkerbroek
pantoffels caramel kleurig truitje....veel te koud:S |
whaaa! me nieuwe ondergoed met vetersluiting en zwart kant en ponsgaatjes en whieieieie! *is trots*
en broek, trui, sokken schoenen... |
- Spijkerrokje tot op de knie H&M
- Dikke zwarte panty Hema - Zwart coltruitje - Afzaklaarsjes met zwart leren voetgedeelte en schacht van tweed Sacha - Haar in een slordige staart - Zilveren slavenarmband - Groot horloge met brede bruine leren band - Lange parelketting als armband om m'n pols gewikkeld - Vlinderbroche met strass-steentjes - Luchtje: Cashmere Mist Donna Karan |
Witte longsleeve
Zwart wit gestreepte polo d'roverheen Baggy jeans Allstars |
baggy broek
zwarte longsleeve grijs tshirt met zwarte opdruk zwarte riem old skool vans |
diesel trui
witte longsleeve spijkerbroek donkerbaluwe boxer zwarte sokken |
Spijkerbroek
Blazer shirtje ondergoed sokkies :) |
roze/wit gestreept t-shirtje met v-hals
zwart t-shirt met driekwart mouw met v-hals afgeragde spijkerbroek *bleegh* zwarte vans of the wall |
-Vero Moda blauwe spijkerbroek.
-Zwart shirtje met witte blouse-inzet. -Witte riem. -Armband. -Respect2all bandje. |
ondergoed
sokken zwart hempje zwart truitje met lange mouwen grote grijze schipperstrui zwarte sjaal zwarte xxl trainingsbroek Idd.. ik had het koud en hoef de deur niet meer uit.. ;) |
Citaat:
|
jeans
paars vestje met capouchon sokken |
Citaat:
*edit* het zijn "nestelringen" ofzoiets? :confused: |
Zwarte broek
Vest En ik heb het koud :| |
- zwarte longesleeve,h&m
- grijs hooded vest,h&m - lage wijduitlopende heupbroek,nudie - bordeaux allstars simpel doch degelijk vandaag.. |
wijde spijkerbroek, zwarte trui
|
ik zie er heet uit vandaag alleen ik heb een rood oog dus
maar dat matched bij mn sjaal :( (y) |
zwart rokje
zwart hemdje panty gehaakte afzaktrui cowboylaarzen |
Legergroene broek
lichtgroen truitje |
oude afgeragde 'sk8ter'-broek (blauw, spijkerstof)
een tshirt die bij mijn oksels ligt-verkleurd is een zwembroek die dient als boxershort 2 grijze sokken en een bruin hemd wat gemaakt is uit een t-shirt ik denk dat ik maar eens nieuwe kleren moet gaan kopen :rolleyes: |
rokje, panty, laarzen, shirtje, riem etc.
|
zwart shirtje met lange mouwen
zwarte panty beige shirtje met opgeborduurde bloemetjes en pofmouwtjes oudroze robstif plooirokje tot over knieen stud-riem uggs |
Ik heb Spijkerbroek aan,, met donkerbruine Lonsdale polo en daaroverheen een lichtbruine Lonsdale trui.. en voor het geval ik commentaar krijg: NEE ik ben GEEN Racist!!
|
Sloffen
Jeans (Nudie) Shirt (Itsus) Overhemd (H&M) Colbert (A1A) |
Citaat:
|
Citaat:
|
doodshoofdtrui
rode satijnen pjamabroek zz |
ska vans
spijkerbroek toy dolls shirt vet relaxed |
- boxer
- baggy groene ribbroek - paars shirtje - zwarte hoodie |
rood/zwarte wijde ribbroek
zwarte trui |
Serieus weten? Hehe :D
Witte sportsokken gekregen in 15 paar van een man van 74 Een witte jogging/piama achtige broek die ik al 7 jaar draag een piama van boven en onderbroek whaaaa :p |
Citaat:
|
Niets :|
|
zwart rokje net over mn knie (aan de onderkant wijd uit lopend)
zwarte maillot + sokken eroverheen zwart hempje zwarte longsleeve met blote schouders zwarte bhh met kant en 2 zwarte onderbroekjes die 2e onderbroek is voor over mijn maillot, anders krijg je een skatepanty. oorbellen en ketting met vlinders eraan, en 4 ringen |
'n hoodie en m'n kilt. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
donkerblauwe baggy
geel hemdje zwart shirtje eroverheen witte hoodie eroverheen zwarte hoodie erooverheen blauwachtig jas-iets overheen stud riem ja, ik ga zo naar buiten en het is koud. |
- Donkerbruine katoen gebreide trui met hangcol We
- Daaronder een effen wit shirtje Benetton - Minirokje van een soort ribstof met beige, camel, bruin en blauwe schuine dunne streepjes H&M - Dikke donkerbruine panty Hema - Donkerbruine suede 3/4 laarsjes: moccasin-achtig, wolgevoerd en "indianenfrustels" eraan Bronx - Zilveren slavenarmband - Luchtje: Cashmere Mist Donna Karan |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20. |