![]() |
Herrinering aan Holland
Ooit eens na de verkiezingen gemaakt toen het (huidig)kabinet geformeerd was.
Herinnering aan Holland Denkend aan Holland zie ik lange formaties traag door het eindloos g築eur heen gaan rijen ondenkbaar christ値ijk-democratisch JP laat de keuze van de kiezer staan. En in de geweldige rumeurige tijd地 Jan-Peter aan 奏 roer ja, daar gaat ons land D-zesenzestig en de VVD ook nog CDA in een groots verband Een nog sociale maatschappij wordt er langzaam door parlementarische heersers vermoord en in alle provincies is het woord van de premier met zijn eeuwige leugens zo slecht als Fey地oord! |
het origineel is ook mooi :o
|
Nice magk um gebruiken voor onze schoolkrant ik vint hem super
|
Citaat:
|
Hij komt op een pagina met alleen maar gedichten en dees past erg goed tussen de andere en zou der dan toch uitspringen
|
ik zou alleen de titel aanpassen: het is 'herinnering', of het moet met opzet gedaan zijn, maar dan is de reden mij onduidelijk :)
|
mwah het doet mij echt HELEMAAL niks, maar mischien sommige mensen wel, het feit dat je de e's weg laat verward mij enkel, natuurlijk is het nog te snappen, maa rik vind het er niet persee mooier op worden
|
Citaat:
Is ook niet met bepaalde bedoeling, zo stond het ook op het originele gedicht van Marsman. |
Ze bedoelt dat je het woord herinnering in de topictitel met een r te veel en een n te weinig hebt geschreven.
|
En in de geweldige
rumeurige tijd地 D-zesenzestig en in alle provincies is het woord van de premier met zijn eeuwige leugens zo slecht als Fey地oord! oke, het is moeilijk om het origineel te evenaren maar dit lijkt meer op een niet-onderbouwde JP-afkraakpoging waarbij een mooi gedicht zo verkracht wordt dat het bijna als een belediging kan worden opgevat maar smaken verschillen gelukkig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:21. |