![]() |
makelaardij & vastgoed
Zit er toevallig iemand op de studie vastgoed en makelaardij? Zo ja is dit wel leuk of is het veel leren en saai?
|
Dus als je veel moet leren is 't saai en niet leuk?
|
S&S --> Studiekeuze
|
daar voor hoe fje echt niet veel te leren ofzo hoor:P zelfs mensen zonder diploma kunnen het
|
Citaat:
|
ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar.... wat leer je nou zoal? watvoor stof krijg je?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen ZONDER diploma kunnen ook de opleiding vastgoed en makelaardij volgen? Nou sorry, maar dit lijkt mij sterk. Makelaar worden zonder diploma ajaa dat kan, aangezien je hiervoor enkel een cursus bij de NVM hoeft te volgen. Maar ik volg dus de opleiding :) Zit nu in het eerste jaar op de HES in Rotterdam. Eerste jaar krijg je nog veel van de MER alleen in het eerste blok krijg je een project over huizen. En als het goed is krijg ik in blok 4 bouwkunde enzo. Voor de rest krijg je algemene economie, bedrijfseconomie, commercieele economie, logistiek, management, recht als hoofdvakken en nederlands, engels, wiskunde, bedrijfadministratie en informatiekunde als bijvakken. Voor andere vragen stuur je me maar een PM ofzo :) |
Citaat:
@ Nare man :D :D |
ja dat weet ik, maar de opleiding vastgioed en makelaardij is niet bedoeld om makelaar te worden :)
|
Citaat:
|
Je kan bv bij woningcooperaties gaan werken, bij vastgoed beleggers, bij de overheid enz enz zon beetje alles wat met vastgoed te maken heeft :)
|
Ik overweeg ook om de vastgoed en makelaardij opleiding te gaan volgen, maar dan in Eindhoven. Zijn er mensen die ervaring hebben met die opleiding en op die hoge school?
|
Zo, dikke up (n)
Nieuw topic openen... |
ik wil dat ook mssn gaan doen!
In eindhoven, ben ik wel al naar voorlichtingen enzo geweest lijkt me idd ook leuke school!:D Jammer dat je de opleiding maar op weinig plaatsen kan volgen! :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:25. |