![]() |
happyslap :(
hier is de situatie waar ik me in bevind,
Vroeg kon ik makkelijk na men eerste maal klaarkomen, onmiddelijk verder seks hebben met men vriendin maar sinds kort (eigenlijk sinds ik nr de sauna ben geweest), gaat mn piemel vrijwel onmiddelijk in slappe toestand en kan ik juist in het heetst van de strijd niet verder. Heeft het saunabezoek mss het zwellen van mn zwellichaampjes beinvloed of is er gewoon een andere oorzaak (mss dat m'n libido gewoon erg laag is momenteel, wat ik ten sterkste betwijfel). Mijn zelfvertrouwen en relatie kennen een enorm dipje. dankje |
Ik zie niet waarom een bezoek aan de sauna in verder verband staat met een weigerende Jan.
Dus het ligt ws ergens anders aan. |
Straks maak je alle mannen hier nog bang voor de sauna.
|
misschien dat een incidentele malfunction heeft geleid tot een vrees dat er iets mis is. De volgende keer is die angst misschien de spelbreker.
Hoe gaat het als je masturbeert? En hoe zit het met de gebruikkelijke ODOL. Als daar geen problemen zijn dan werkt de hardware nog steeds en zit het probleem waarschijnlijk in de software. |
Niet echt heel bijzonder dat je een slappe krijgt als je bent klaargekomen..
|
Wanneer ik mastrubeer lijkt alles goed, dat wel.
Misschien ligt het gewoon aan mezelf en de faalangst die ik nu keer op keer ervaar en waar ik onder ga. Wil je me even uitleggen wat ODOL is :$ ? |
Citaat:
|
hoe verhelp ik die gedachte, dat ik toch telkens een slappe lul krijg na mn eerste maal klaarkomen
|
Citaat:
ennehm. als je vriendin niet zo lekker is en dat is het probleem, gewoon wat erotische plaatjes op je nachtkastje leggen zodat ie snel weer hard is :D of geef je vriendin een uitdaging: "laat mij eens zien hoe goed jij bent in bed, als jij ehm binnen 1 minuut stijf krijgt, krijg je van mij een lekker beurt!" succes gegarandeerd! |
ik ging zo graag naar de sauna
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je bent al over je seksuele hoogtepunt heen, vanaf nu wordt alles minder
|
Citaat:
eerst al dat je na een saunabezoek je potentie kwijtraakt en dan is die gast ineens op heel jonge leeftijd over zijn seksuele hoogtepunt heen... wheheh echt gezellig hiero :D |
Citaat:
|
Citaat:
de libido (mannelijk) (psychologie) geslachtsdrift betekenisverwante termen synoniem: geslachtsdrift // daar zal je het hebben! ik denk dat ie ff op vakantie is :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |