![]() |
Aanleg tweede maasvlakte
Eey eey!!!
Ik zit op 3VWO en moet voor aardrijkskunde een presentatie maken over de aanleg van de tweede maasvlakte. Aangezien ik in Limburg woon had ik daar nog nooit over gehoort ik heb wat informatie op internet gezocht maar dit is heel ingewikkelde en moeilijke teksten heeft iemand van jullie misschien ooit een presentatie over dit onderwerp gehouden zodat een van jullie mij eens precies uit kan leggen wat dit onderwerp in houd. Alvast bedankt:D Groetjes My |
Als de term 'Maasvlakte' je niks zegt kan je misschien maar beter een ander onderwerp zoeken.....
|
Daar heb ik in de derde een werkstuk over gemaakt, maar ik heb helaas niets meer. (er was vorig jaar ook al iemand die me dat vroeg..) Maar waarom 'aangezien'? Je woont in Limburg, en daar speelt het hele gedoe zich af.. :s
En er bestaat ergens een complete site, www.demaaswerken.nl ofzo, en daar kan je heel veel vandaan halen.. Edit: shit, dat is nog het goede adres ook. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Eeey bedankt he:D!!!
Maar uhh ff voor de duidelijk heid ik woon in Limburg en we hebben niet zelf gekozen voor dit onderwerp maar zo opgekregend duzz jah... kan der ook nix aan doen:S Maar wel bedankt:D |
Er was laatst een programma over de maas en de natuur op bnn.
Maar als je naar de maas fiets, staar daar een groot bord. Gewoon eventjes bellen naar hun toe, of mailen. Hun sturen wel wat info op. |
Ik wil niet mierenneuken ofzo hoor, maar hun sturen? :o
|
S&S --> Maatschappelijke vakken
|
Wij hebben vorig jaar of het jaar ervoor een excursie gehad met Aardrijkskunde naar de Rotterdamse haven, en dus de Maasvlakte. Misschien kun je wat vinden op www.ect.nl (european Container terminal) een bedrijf wat opereert in de Rotterdamse haven en met die bestuurderloze-karretjes met containers rijd. Misschien heb je er wat aan. En anders kun je hen een mailtje sturen, waarin je vraagt waar je wel informatie kunt vinden. Succes!
|
Citaat:
|
|
Vandaag stond er ook weer aardig wat over de aanleg van de Tweede Maasvlakte in de krant. Misschien heb je daar wat aan?
|
Citaat:
|
Haha.. Ik had het maar vaag gelaten omdat ik het niet van alle kranten weet..
Heb het zien staan in Trouw en de Spits.. |
Citaat:
|
Eey eey
Allemaal kei bedankt he kan ik eindelijk us goed beginne aan die presentatie:D BEDANKT!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |